Şartlar Ve Korkunç Hatıra

365 31 10
                                    

Adrien üzülmüştü. Konu ne ara Buraya geldi bilmiyorum ama master fu bizi birbirimize barıştırmaya çok yaklaşmıştı.

Mf: Hey hadi ama böyle duramazsınız. Fark etmiyor musunuz? Birbiriniz olmadan yapamıyorsunuz.

M: Efendim ben bunca olaydan sonra ne yapayım. Hiçbirşey olmamış gibi Adımı içine gizleyip daha mı çok acı çekeyim.

Ad: Bende çok acı çekiyorum. Tek yapamıyorum. Tek başına farklı Bir evde yaşamak mümkün mü?

Biraz şaşırdım. Babasından ayrılmışmıydı. Roller değişmişti. Ben onun yerini oda benim yerimi almıştı.

M: Birkaç şartım var. Diye koşulumu koydum ortaya. Bana soran gözlerle baktığında.

Ad: Peki nedir o şartlar.

M: Öncelikle yapışık olmak yok. Sonra evlenene kadar -ki tekrar yaşanmazsa- ayrı evde yani kendi evimde kalacağım ve yerini söylemem bunu bil. Ve Bu arada Seni tam affetmedim. Yani bir şekilde benim biten aşkımı tekrar başlatman lazım.

Ad: Peki öyle olsun. Pis pis sırıtıyordu.
... Ama benimde Bir şartım var.

Mf: Hadi ama Sizin varsa benimde Bir şartım var.

M: Peki beyler nedir şarklarınız.

Aynı anda

Mf-Ad: Yüzüğü takacaksın.

Hadi ama yinemi.

M: Hey takmazsam nolur.

Adrien üzgün Bir yüz ifadesiyle bana baktı.

Ad: Şartların kabul olmaz.

M: O şartlar kabul olmazsa asla barışamayız.

Ad: Hey hadi ama.

Mf: Eğer şartımızı kabul atmezsen Bu şirketi size bırakmam.

M: Neden ki?

Mf: Buranın gelecekteki Agreste şirketi olması için size bıraktım ve ayrıca annenler buna çok üzülür. Biliyorsun bir keresinde sana kırıldıklarında...

M: Tamam lütfen anlatma aynı acıyı takmak istemiyorum. Sadece Bir yüzük için hayatımın sonunu tekrar yaşayamam.

Ad: Ne demek istiyorsun. Bana hiç bundan bahsetmedin.

Gözümden Bir damla Yaş geldi. Sonra birkaç tane daha. Elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim.

Sağ elimi ona uzattım.

M: Annem ve Babamdan önemli hiçbirşey olamaz. Aynı acıyı çekemem. Tak şu Yüzüğü.

Adrien hiç birşey anlamamış gibi bakıyordu. Yeniden Eskiye dönen hayatım bitmem üzere gibiydi. Ama ailemin acısı asla bunun altında kalmazdı.

M: O acıyı çekmek istemiyorum TAK ŞU YÜZÜĞÜ TAK DEDİM SANA!!! Hayatım o acıyla mahvoldu benim. Aramızdaki bütün kavgalar ve diğer akıl almaz olaylar hep bundan sonra oldu. TAK ŞU YÜZÜĞÜ!!!!

Sesim Bir kısık Bir yüksek çıkıyordu. Ses tonumu kontrol edemiyordum.

Havadaki elimi ona salladım.

Hele şükür Yüzüğü takmıştı. Artık Eskiden Yeniye olmuştu hayatım.

ESKIDEN YENIYE YENIDEN ESKIYE

Hayatım başlıyordu.

Hikayem hakkında ne düşündüğünüzü yazın.

En az 👇👇👇
3 yorum
5 vote(beğeni)

Istiyorum. Yoksa yb gelmesi uzun sürer.

Miraculous kalın Miraculerlerim byby


Eskiden Yeniye Yeniden Eskiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin