Svíčky

61 2 3
                                    

...,,Harry "!napomenula mě..,,dobře jdeme"...vzal sem jí okolo pasu a šli jsme takovou krásnou uličkou směrem k BIG BENU, kde jsem byli odpoledne....čekal jsem na její reakci....ona mě asik uškrtí ,že jsem jí tohle udělal(s tou kabelkou)......Zavázal jsem jí oči šátkem a vedl jí k....

Kim

Harry mi pomalinku sundával šátek z očí a já----Já jsem málem omdlela.Byla tam ta cestička,kterou jsme šli ráno k Big Banu,ale všude kolem byli svíčky .Chytla jsem Harryho  za ruku ,jestli to jako fakt myslí vážně!Cestička vedla asik tak 500m ani nevím kolik svíček musel použít snad 1000ce:DPo chvilce chůze jsme se zastavili a byli jsme přímo pod BIG BENEM,kde byl stoleček připravený k večeři..,,Harry to snad nemyslíš vážne.."..podíval se na mě nechápavým pohledem.,,Všechno je to úžasné,ale stále to neřeší problém s mou kabelkou-promin"

Harry

Byla nadšená ,ale šlo vidět že ji ta kabelka hodně trápí.,,Víš Kim asik mě zbiješ"..proč?-ptale se Kim..,,no víš tu kabelku jsi vlasně no jak to říct nechala v tom autě..ale --já tě chtěl  nalákat,takže se nemusíš stresovat"...Podívala se na mě šibalským pohledem ,nenápadně si sundávala boty pod stolem,ale já to cítil ,že se něco chystá.

Kim

Sundala jsem si boty..a ,,Stylessy já tě ----.."Už  jsem se zvedala ze židle a chtěla ho zničit.Proč mi to jako udělal..Rozběhl se ,,Však počkej až tě chytím"...Běhali jsme  pod Big Benem(byl to takový park) asik 10 min..a u toho se pořád smáli jak malý fakt!:D,najednou mě Harry chytl kolem pasu  položil mě do trávy taková romantika:)..dýchali jsme stašně rychle a byli jsme od sebe jen na špičku nosu.Když v tom Harry spustil,,Víš Kim je to strašně zvláštní,ale cítím k tobě něco--a to něco nejde vůbec popsat a to je hodně zvláštní když jsem tě potkla včera aaaa......no víš,,,je to trapné říkat,ale hodně se mi líbíš aa..",,,nedovolila jsem mu říct už ani slovo a políbila ho,newím proč jsem to udělala, ale v té situaci jsem to tak cítila.Tulinkovali jsme se tam asik ještě tak 10 min ,ale pak jsem řekla Harymu mezi polibky,že je mi zima a že už je pozdě že bych se ráda vrátila domů.

Harry

,,ale neměli jsme ani tu večeři"..podíval se smutně.Neboj to si vynahradíme jindy platí?,,Takže už by jsi mi dala to telefonní číslo"..přistoupil jsem k ní blíž a naše rty se spojili po chvilce zapojila jen jazyk, ale vážně jen na chvilku.Cítil jsem jak se třepe tak jsem jí dal mou bundu a šli tou cestičkou,kterou jsme přišli zase zpět k autu....,,Tak jak jsi se rozhodla podíval jsem se tázavě"

Kim

No když se tak krásně koukáš.....tak bych možná mohla udělat vyjímku.Celý se rozzářil.Nasedli jsme do auta a vezl mě domů.Cestou jsme si povídali snad upně o všem o zítřejším castingu apod....

Harry

Zastavil jsem před jejím domem a hned jí šel beze slova otevřít dveře.Vystoupila a šli jsme ke dveřím,,Takže už jsi spokojená?..máš kabelku"..ani nevíš jak moc.,,Takže zítra zavolám" To budu jen ráda. Dal jsem jí pusenu na dobrou noc a  jel jsem celý rozzářený domů.

Kim

Harry odjel a já potřebovala sprchu a promyslet si to,co jsem vlastně udělala.Lola už spala takže paráda.Nebude mě vyslýchat dneska ale zítra:D Šla jsem do koupelny,když v tom mi začatl brnět mobil,podívám se a došla mi sms od ......

Omlouvám se za chyby...(,

tak co říkáte ?:)zítra snad další.

Kdo okomentuje tomu bude věnovaná další část děkuju.Anet:)

Story about me....Where stories live. Discover now