⚠ אם יש פה הומופוביים אז הפרק הזה לא לכם!!⚠
________________________________כל השיכבה ישבה מסביב למדורה, הם היו בטיול שנתי של 3 ימים. כולן ישבו בנוחות סביב המדורה ושרו שירים, אך היא ישבה בצד, רחוק מהחבורה שישבה לה מסביב למדורה, שומעת את קולתיהן המזייף של בנות שיכבתה אך היא התמקדה רק בילדה אחת, בעלת שיער חום מטולטל ועניים ירוקות, יושבת עם גיטרה ומנגנת לבנות הצורחות, צוחקת לה על זיופיהן. צחוקה היה כלכך מתוק.
"ירדן תשיר לנו סולו, ירדן תשיר לנו סולו..." צרחה אחת מהבנות שישבו מסביב למדורה "לא, לא כדאי" צחקה ירדן "נווו רק אחד" הצטרפה מישהי אחרת "ירדן, ירדן, ירדן" קראו הבנות כדי לדרבן אותה לשיר "טוב טוב" צחקה ירדן, והחלה לשיר, קולה היה מהפנט, מושלם, סוחף, היא היתה שבויה בקולה העדין והיפה, בהתה בה בסתר,כדי שאף אחת לא תשים לב, הרי אף אחת לא יודעת. הסתכלה על עניה העצומות כששרה, על פניה הזוהרות, על שפתיה שזזות בצורה מושלמת 'אני כלכך רוצה לנשק אותן' חשבה לעצמה ושקעה במחשבות על חברתה מהכיתה.
"ניקי, ניקי" קראה לה חברה הטובה, רוז, שבאה מהמאהל וישבה ליד ניקי הבודדה "למה את לבד?" שאלה, ניקי ישר הורידה את ראשה לכפות רגליה שבתוך זוג נעלי צמר והסמיקה קלות. "מה קרה?" שאלה רוז מודאגת כשראתה את חברתה מורידה את ראשה "רוזי.." פצחה ניקי את פיה בקול שקט ביותר "אממ?" שאלה רוז וחייכה כשחברתה הרימה את ראשה "זוכרת שסיפרתי לך על ירדן?" שאלה ניקי בקול שקט וחלש ורוז הנהנה, מסתכלת על חברתה הנאנחת "מה קרה?" שאלה מודאגת "היא עשתה לך משהו? מישהו צחק עליך? סיפרת לה?" הציפה בשאלות, פוחדת שחברתה תיפגע, מישום שהיא יודעת שהשיכבה שלהן לא הכי מקבלת אנשים ששונים מהם. רק ליפני שבוע התפרסמה הודעה על מפורסם אחד שיצא מהארון. התגובות של הבנות לשיכבה הבהירו לניקי שכדאי להשאיר את הרגשות שבליבה ולא להוציא אותם לבחוץ.
"לא, לא, הכול בסדר, לא קרה כלום" צחקה ניקי צחוק שקט וחמוד "זה.. פשוט..." גימגמה "זה בסדר" חייכה רוז והניחה את כף ידה על כת
פה של ניקי "הכול יסתדר בסוף, אני מבטיחה" חייכה רוז וקמה "לאן?" שאלה ניקי בכול שקט "למאהל של האוכל, אמרו שיש שם פעילות" הסבירה רוז. ניקי הרימה את ראשה וראתה שחבורת הבנות שישבו ליד המדורה התפזרה ממזמן אך רק ירדן ועוד כמה בנות בודדות נישארו שם "את באה?" שאלה רוז, מוציאה את חברתה מהבועה של עצמה "אהה?? לא, לא ניראלי" לחשה ניקי "נו מה אכפת לך? תישתררי קצת" צחקה רוז ומשכה את חברתה מבול העץ שעליו שיבה "לא באלי" אמרה ניקי בקול חמוד ועשתה פרצוף כלבלב אחרי שיצבה את עצמה "את רצינית איתי עכשיו?" שאלה רוז את ניקי בפרצוף מובס "יאהה" קראה ניקי בקול חמוד והרימה את שתי ידיה כאות לניצחון "אבל ניראלך שאני מוותרת לך כלכך בקלות?" שאלה רוז בפרצוף ערמומי "אוי לא" לחשה ניקי שניה אחרי שכבר היתה על הריצפה מתגלגלת מצחוק "דייי... רוזי.. זה מ..דגדג" צחקה ניקי בקול כשרוז גידגדה את חברתהמרחוק עמדו להן 5 בנות ליד המדורה מקפלות את המחצלות שישבו עליהן שאר הבנות משיכבתן. "וואי היה מצחיק" קראה ליטל, הנמוכה עם השיער הארוך והחלק. "ממש" הסכימה ניצן, חברתה הטובה ביזמן שחיברו את כל המיחצלות ביחד. "יש עכשיו פעילות במאהל של האוכל, אתן באות?" שאלה הדר, אחות של ניצן, אך פיתאום שמעו צחוק מתגלגל מאחוריהן, הן הסתובבו וראו את רוז מדגדגת את ניקי, וניקי צוחקת בקול מתגלגל 'הצחוק שלה כזה חמוד' חשבה ירדן אך יש ביטלה אותה 'מה? למה לעזעזל את חושבת עליה??'
"מה הקול הזה בא מניקול? לא חשבתי שיש לה קול ביכלל" צחקה ליטל "היא כל הזמן שותקת, איך לא נחשוב שאין לה קול" ענתה לירז, שעד עכשיו ישבה ונסתה לכבות את המדורה "אבל היא דווקא חמודה" המשיכה לירז את דבריה ביזמן שהתרוממה וניקתה את העפר מבגדיה "והיא גם מאוד חכמה, היא עזרה בחיבור באנגלית שמאוד התקשתי בו" חייכה לירז לחברותה והן צחקו "מה?? זה נכון!" החמיצה את פרצופה "לא, לא, זה לא זה, פשוט יש לך פחם על הפנים" צחקה ניצן והן התקדמו למאהל של האוכל. "ירדן? את באה?" שאלה הדר את חברתה שעמדה והביטה בצמד החברות שעמדו מרחוק להן "כן, כן, אני כבר באה"---------------------------------------------------
אני רוצה לכתוב עוד חלק אבל אני לא בטוחה עם החלק הזה יצא לי טוב...
מקווה שלא יהיו תגובות רעות....
🤓ofir🤓
YOU ARE READING
לדבר מהלב💖
Short Storyפה אני אכתוב סצנות שעולות לי לראש. ❗- הכול המצאה שלי ❌- אין להעתיק, לשכפל, וכל מה שכלול בזה בלי רשות. 🙅🏻♀️- פרקים לא יעלו בימים קבועים 🔞- אולי יהיו תכנים מינים (אני אגיד ליפני) ⚠️- מי שרוצה לפרסם אחד מהסטנות ולהפוך אותה לסיפור צריך לבקש ממני רשו...