1

20 1 0
                                    

Dlaczego zostawiłeś mnie tutaj abym się spaliła?

Jestem za młoda, aby być taka zraniona.

Odpisałam Ci przypadkowo, i przypadkowo Cię poznałam. Przypadkowo do Ciebie pisałam, i przypadkowo do Ciebie dzwoniłam. Przypadkowo Cię polubiłam, i przypadkowo Cię pokochałam. Przypadkowo zgodziłam się być Twoją dziewczyną, i przypadkowo się o Ciebie starałam. Przypadkowo przyszłam na spotkanie, i przypadkowo odwzajemniłam Twój pocałunek. Przypadkowo spojrzałam w Twoje oczy, i przypadkowo zaczęłam uważać, że są najpiękniejszymi jakie kiedykolwiek widziałam. Przypadkowo pozwoliłam Ci się ranić, i przypadkowo pozwoliłam Ci się uszczęśliwiać. Przypadkowo przyjęłam od Ciebie prezenty, i przypadkowo mówiłam że Cię kocham. Przypadkowo dawałam Ci odejść, i przypadkowo dawałam Ci wracać. Przypadkowo rozpadłam się gdy odeszłeś na zawsze, i przypadkowo dowiedziałam się że masz kogoś innego. Przypadkowo moje życie nie ma sensu, i przypadkowo nie umiem przestać Cię kochać. 

Nie chcę Cię nienawidzić, bo nawet jeśli Cię znienawidzę, to to wszystko i tak nie wróci. Mogłabym zadzwonić i powiedzieć że zrobię cokolwiek zechcesz, tylko wróć i zostań. Lecz nie zrobię tego, bo wiem że nawet to nie sprawi, że wrócisz. Straciłam Cię, po prostu odszłeś. Na zawsze. I nie mam już nic. Nie ma też niczego co mogę zrobić, abyś wrócił. 

Kiedyś powiedziałeś, że chyba Cię nie słucham, ale słuchałam Cię cały czas, i pamiętam wszystko co kiedykolwiek powiedziałeś. I nie wiesz, ale Twoje słowa wypełniają moją głowę od rana do wieczora, i płaczę w łóżku starając się zasnąć, lecz to trudne, bo nie mówisz mi już 'dobranoc' przez co każda z moich nocy od miesiąca, jest nieprzespana. 

Czasem wydaje mi się, że wszystko co mogę zrobić, to starać się nie pamiętać, jak to było gdy mówiłeś że mnie kochasz, gdy mnie przytulałeś, całowałeś. Gdy byłeś mój a nie Jej. Starać się nie pamiętać tego wszystkiego.

Teraz muszę trzymać swoje uczucia w środku, ponieważ wmówiłam każdemu, że już mi nie zależy. Bo związałam się z kimś, aby wszyscy myśleli, że skończyłam z Tobą. To trudne, udawać że bez Ciebie jest mi lepiej, ale muszę to robić aby nikt nie zobaczył, że wciąż wiele dla mnie znaczysz.

i have questionsWhere stories live. Discover now