♤20.Bölüm♤

405 24 3
                                    

Tony bu adamın nasıl ona gözükerek ortadan kaybolduğunu bilmek istiyordu.

Adamın gözden kaybolduğu yere doğru yürüdü.Bu duvarda acayip bir şeyler vardı.Adam nasıl Tonye görünmeden ortadan kaybolabiliyordu?Göz göre göre.

İşaret parmağı ve orta parmağını büktü ve duvar görünümlü yere tıklattı. Duvardan tok bir ses gelmesi gerekirken 'tak tak' diye bir ses geldi.Tonynin şüpheleri gittikçe çoğalıyordu.Sanırsa burası bir tür tahtaydı.Duvar görünümü verilmiş.

Tony geriledi ve ayağını kaldırıp kapıya doğru vurdu.Vurdu ama kapıda bir gram bile kırılma yoktu.

Tony bunu böyle halledemeyeceğini anlayınca kapının açılmasını sağlayacak bir şifre düşündü.

Duvar taşlarına teker teker bastırmaya başladı.En son soldan 3. bloktan yine aynı ses geldi 'tak tak'

Tony iki eliyle birlikte bloğun üzerine bastı ve kapı açılmaya başladı.Böyle bir kapıyı daha önce hiç görmemişti.

Kapıdan içeri girdiğinde bir sürü bilgisayar,bilgisayar başında insanlar ve dev ekranlı televizyon gibi teknolojik aletler vardı.

Tony kapıdan içeri girdiğinde direkt tüm insanların önünde kırmızı bir ekran çıktı ve 'Binada bir yabancı olduğu duyuruldu'

Zenci, sol gözü korsan bantlı, deri uzun bir ceket giymiş bir adam elinde silahla Tonye doğru geliyordu.

Nick Fury:Burda ne aradığını hemen söylemek için 10 saniyen var.10...

Tony:Kırmızı kepli, gri kapşonlu ve kot pantolonlu bir adamı arıyorum. Buraya girdiğine eminim.

Nick Fury:Bak buraya nasıl girdin bilmiyorum ama bu sırrı daha önce çözen hiç olmamıştı.O yüzden seni öldürmek zorundayım.

Nick tetiği çekti ve elini silahın ateşlenen yerine doğru koydu.

Durun!?

Nick Fury:Yüzbaşı bu adam neden sizi arıyor?

Tony:Yüzbaşı mı?Vay be ressam diye bildiğimiz adam asker çıktı hemde özel bir üste çalışıyormuş.Bana da söylemediğin neler var.İsmin Steve mi mesela Cap?Zaten ressamlıkla öyle bir evi satın alamazdın nasıl şüphelenmedim senden ben.Ah tanrım!

Steve:Öncelikle Director o silahı indirin.Tanıyorum ben onu.Tony sende sakin olur musun?

Tony:Niye sakin olacakmışım?
En çok güvendiğim insan sendin. Güvenimi kaybedersen boşluğa düşeceğimi bile bile beni bıraktın.Ben sana gitme dedim ama sen gittin. Beni yalnız bıraktın Yüzbaşı!Ne bana yaşattıklarını ne de seni unutamam artık.Tanrı aşkına benden uzak dur olur mu?!

Tony gözlerinden akan yaşları önemsemeden geldiği yere doğru yürüdü ve sağındaki kıza:

Tony:Aç şurayı!

Diye bağırdı.Steve arkasından koşup bileğinden tuttu ve kendine çevirdi.

Çevirdiği an Tonynin dudaklarına yapıştı.Tony itmemişti çünkü onu bir daha göremeyeceğini bildiği için onu son kez öpmesine izin verdi.Son kez onun Steve'i olacaktı bu adam.Daha sonra bir yabancı olacak olan adam.

Tony Stevei duvara itti ve dudaklarına yapıştı.

Bir süre öpüştükten sonra Tony ayrıldı ve konuşmaya başladı.

Tony:Aldatmak sadece başka bir eli tutmakla olmuyor.Bir insana yalan söyleyerekde onu aldatabilirsin, tüm hayallerini yıkarakta. Sen benim tüm gelecek günlerimi sıralanmış domino taşı gibi yıktın, aldatmanın dik alasını yaşattın.

Bir insanın umudunu kurutandan başkası yeşertemezmiş.Sen benim umutlarımı kuruttun ve ben senin onları yeşertmene izin vermeyeceğim.İçim ne kadar kan ağlasa bile.Sana muhtaç olsam bile 'gel' demeyeceğim. Sensizliğe alışacağım.Sende alışsan iyi edersin.Hoşçakal Yüzbaşı!

Steve:Tony!Gitme!Ne olur ?Beni sensiz bir hayata mecbur bırakma.Ölürüm Tony.Katilim olursun.Öldürürsün beni.Gitme dedin gitmedim.Ben hep senin yanındaydım Tony.Senin bunların hiçbirinden haberin yok.Olmasını istersem olurdu ama istemedim.Sen beni senden uzak zannederken ben sana biraz daha yaklaştım.Beni sensiz bırakıp ölüme itme Tony.

Tony tam çekip gideceği sırada yakınlarına bir bomba atıldı ve patlayıp Tonyi Stev'e doğru fırlattı.

Steve Tonyi kaldırdı ve kalkanını duvara yasladı.Kendi de kalkanın arkasına geçti.

Kendi de kalkanın arkasına geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tonynin dudaklarına yapıştı.Hiç bırakmamak istermişçesine.
Tony yine çekilmedi. Sevdiği adamı öptü bir daha hiç göremeyecekmiş gibi.

Ve Steveden ayrıldı.Ellerini ceplerine attı ve yürümeye başladı.Hem yürüyor , hem ağlıyor , hemde düşünüyordu. Sevdiği adamı kaybetmenin acısıyla.

Tony dağılmıştı ve onu toplayacak kimsesi yoktu artık.Steve'i bile.

---------

Selam arkiler.Duygusal bir bölüm oldu.Bende çok uzatmayım.Size iyi okumalar.

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin