#6 Tatil Karşılaşması

98 25 19
                                    

Zaman hızlı geçiyor zaman çünkü bu boru değil normal yazarlar gibi konudan önce güzel şeylerden bahsedeyim dedim lakin olmadı

Neyse...

Şuanda çikolatalı süt yağan ve benim yanımda kovalarla beklediğim ayriyeten ağzımı açtığım bu güzel andan sesler geliyor bir de eko yapıyor.

"Kalkmassananan ağzına sıçıcamcamcam"
Yüzümdeki bu soğuk ıslaklıkta ne
"Allahu ekber" diyerek yataktan sıçramam üzerine karşımda piç smile yapan Eymeni gördüm.

"Npyn krdş çk krktm"

"Mal mısın dicemde demeye gerek yok durum ortada neyse 1 saattir senin kalkmanı bekliyoruz kızım biz burda"

"Niye bekliyonuz amına koyayım beklemeyin"
"Hani tatile gideceğiz ya malcım hadi bizi düşünmededin neyse de Çınar lavuğunuda mı düşünmüyorsun"
"Ahh omu? Onun hakkıbda düzgün konuş çarparım bir tane görürsün lavuğu ayrıca Onunla her gün rüyamda değişik fante-"
Lafımı tek kaşını kaldırarak böldü.

"Sıçıcam Çınar'a da sanada"

Saçmalamayın tabikide öyle fanteziler görmüyorum fesatmısınız?

Sadece evlendiğimizi el ele tutuşduğumuzu görüyorum işim gücüm Eymene pisliklik yapmak
"Sen kim köpek de onun ağzına sıçıyosun lan!!"
Dedikten sonra hemen topuk yaptım ne yani dayak yemek istemiyorum.

"Ahenk kanki ordan bana sandalyenin üzerine hazırladığım kıyafetleri getir yavrum."

"Bok al!"
bunu diyen Eymendi Ahenk doğal olarak getirdi kıyafetlerimi.

"Bok al!"bunu diyen Eymendi Ahenk doğal olarak getirdi kıyafetlerimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☝☝ giydikleri

Üzerimi hızla giyinip sanki hiç bir şey olmamış gibi dışarıya çıktım çünki bir şey olmadı.
Akşamdan hazırladğım bavullarımı elime alıp arabaya indim 2 tane bavul vardı 1,5 hafta kalacaktık biri orta boy normal bavul diğeri ise küçük el bavuluydu birinde kıyafetlerim diğerindede tripotum kameram gibi bir kaç video ekipmanı ve 2-3 tanede çanta vardı.

Eymen,Ahenk ve ben gidiyordum.

"Hey hey bir dakika tatile felan gitmiyoruz"

Sıra Eymendeydi ne sırasımı?

UYUZLUK!!!

Ona orta parmağımı gösterip
"Nah!!" Dedim bunu bildiği için bavullarını yanında getirmişti mal işte ne olacak.

'Onun mal olduğuna eminmisin tamam oda mal ama sen ondanda malsın'

Ay götüm!

-10 SAAT SONRA-

'Mal mıyız kardeş?'

HAYALİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin