5. BÖLÜM

129 16 12
                                    

Demir. Beni. Kucağına. Almış.

💫💫💫💫💫

- Ya napıyosun bıraaak.

Cevap vermeden o muhteşem gülümsemesini gösterdi.

Mükemmel.

Denizin iyice benim boyumu aşan onun yarısına gelen kısmına geldiğimizde herkes bize bakıyodu ve atmak için hazırlandı.

- Hayır hayır hayır sakın atmaa.

Yine o muhteşem gülümsemesini göstererek " çok geç " dedi. O an o kadar sıkı tutundumki sülük gibi yapıştım resmen o beni atmaya çalışırken ayağı taşa takıldı ve

BUM.

İkimizde suyun içindeydik ve ona tutunmayı bırakıp ayağım değmediğinden zar zor zıplayarak yukarı çıktım.

- ÖKÜZ.

- Efendim.

Pis pis gülüyo bide. Uzay ve Eylülde yanımıza gelince bi çocuğun havuz topunu çalıp voleybol oynadık. Sonra yarış yaptık. Demir birinci Uzay ikinci Eylül üçüncü ve bende birinci oldum.

Sondan birinci.

Kötü yüzmüyorum onlar çok iyi yüzüyo ve önüme bir sürü kişi çıktı habire ben yüzerken. Yani normalde birinci olurdum. Evet ciddiyim.

- Ee şimdi napcaz hadi bişeyler bulun. ( eylül )

Herkes düşünürken Uzayın bağırmasıyla irkildim.

- Buldum ! Güreş.

Herkes uzaylıymış gibi Uzaya bakıyodu.

- Ya hani şey varya filmlerde olur üsttekini devirmeye çalışırlar.

Hmm. Anladım. Ama asla olmaz bu pislikler kesin takım olur ve ben Demirle asla takım olmam. Hem Uzay Eylülü nası taşicak aq ckhxksbd. Eylül Uzayı taşısın. Şaka maka bi yana ben asla Demirin sırtına çıkmam.

Çıktı.

Şuan Demirin sırtındayım ve gerçekten o ismini bilmediğim güreşmidir nedir yapıyoruz. Uzayın Eylülü nasıl taşıdığı hakkında hiçbi fikrim yok.

Suyun kaldırma kuvvetinden olsa gerek.

Şuan ilk raunddayız. ( umarım doğru yazmışımdır) İyice kendimi kaptırdım aq kchdkxbsk. Eylül beni tam iticekken dengemi sağlamak için Demirin kafasını tuttum. Yani.. Gözlerine ellerimi sokmuş olabilirim. Demir ben gözlerini yanlışlıkla oyunca dengesini kaybetti ve ikimiz birden düştük. Tabi düşerken çığlık atmayı unutmadım. Ayağım zarzor parmak uzunda durunca değdiğinden uzun uğraşlardan sonra zıplaya zıplaya çıktım.

- Gözlerimi oyduun.

- Ya yanlışlıkla oldu iyimisin ?

- İyiyim.

Tekrar oyuna devam ettik. Eylül tam beni düşürücekken toparlanıp kolundan tutarak aşşağı attım. Evvet işte bu be.

1-1

- İşte bu be. Güzelim benim. Hadi bi sayı daha alda ezelim şunları. ( demir )

Bi dakka bi dakka. Güzelim benim ?

Güzelim ?

Benim ?

Sakin.

Olmalıyım.

Tamam sakinim.

Fazla mı abarttım sanki hergün onlarca kıza bundan daha ötesini bile diyodur. Aynen aynen.

Mr. Yürüyen Ego Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin