Lanetli orman

7 0 0
                                    

Aynı yurtta kalan 4 arkadaş kamp yapmaya karar verir ormana giden yolda yerde yatan bir köpeğe rastlarlar ölmüş olma ihtimaline karşı bakmak isterlerken köpek birden aya kalkar ve arabaya alıp ormana köpekle birlikte gitmeye karar verirler.Aradan 2 gün geçtikten sonra ormanda tuhaf olayların olduğunu farkederler köpeyi arkadaşıyla gezdirmeye  karar veren kız yorulduktan sonra dönmeye karar verir ve köpeyi arkadaşına bırakır ve gider.1 saat aradan sonra köpeğin tek başına döndünü gördüklerinde arakadaşını aramaya karar verirler.Bir süre aradıktan sonra arkadaşının cansız bedenine ulaşırlar.Korku içine kapılıp dönmeye karar verirler dönmek için yola koyulan arkadaşlar geri döndüklerinde arabaya ulaşamazlar.Hava karardığı için 1 gece daha kampta kalmaya karar verirler sabah yola çıkarız diyerekten akşam nöbetleşe uyurlar.1 arkadaşı akşam nöbetindeyken köpekle birlikte dışarıyı kontrol etmek için dışaraya çıkar.Ormana bakarlarken köpek garip sesler çıkartır ve adam arkasına bakar köpeğin çıkartamicağnı düşünerek yoluna devam eder.Ormanın derinliklerine gittiklerinde çocuk ölür.Ve köpek tekrardan çadıra yalnız gitmek zorunda kalır.Çocuktan sonra nöbet alacak kişi nöbeti devralır.Aynı şekilde köpekle gider fakat köpeğin ölüm vakti gelmiştir.Köpek çocuğa bir "Benim içime 3 harfli kaçtı ve ölüm vaktim geldi benim bedenimi  al ve devam et yoksa seni de diğerleri gibi öldürürüm" der.Çocuk korkuya kapılır ve teklifini kabul eder ve bedenini alır.Sonra son kalan çocuk hep köpekle birlikte gittiklerini düşünür ve hep köpeğin salam geldiğini farkeder ve arkadaşlarını köpeğin öldürdüğünü anlar ve köpeği oracıkta öldürür.Ve yakınlarını arar ve o ormandan gider.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin