A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/1/Those-Five-Words
A kislány ott áll ökölbe szorított kézzel, kivörösödött arccal, és ha a tekintetével tüzet lehetne gyújtani, az előtte álló fiú lángra kapott volna.
- Gyűlöllek, Tobias Eaton – kiabálja magas hangon. Ezek a leghangosabb szavak, amiket valaha kiejtettek a városnak ebben a részében.
Azzal megfordul a bejárat felé, kinyitja az ajtót, és becsapja maga mögött.
- Beatrice Prior, azonnal gyere vissza – szól utána az édesanyja. De túl késő, Beatrice felrohan a lépcsőn, amilyen gyorsan csak a hétéves lábai viszik, és most a hálószoba ajtaját csapja be.
Az anyja felsóhajt, az ajtóhoz megy, és kinyitja. Körülnéz odakint, és Tobiast ott találja a lépcsőn ülve, arcát a kezeibe temetve. Kimegy, leül a kisfiú mellé, és a vállára teszi a kezét.
- Tudod, hogy nem gondolta komolyan, ugye? – mondja a kisfiúnak megnyugtató hangon.
Ő bólint.
- Tudom, Mrs. Prior – mondja.
- Nemsokára le fog nyugodni, csak adj neki egy kis időt. Tudod, hogy szeret?
- Jobb, ha szeret, mert ő lesz a feleségem egy nap – állítja Tobias.
Az idősebb nő felnevet. Beatrice és Tobias a legjobb barátok voltak, amióta Beatrice két éves volt, Tobias pedig négy. Ezek a veszekedések gyakran megtörténnek. Egyik gyerek sem igazán illik az Önfeláldozó mintába, amelyben nevelkedett. Az sem könnyíti meg a dolgot, hogy mindkettőjük apja magas rangú ember az Önfeláldozók között. Nekik kellene példát mutatni a többi családnak, de a két gyerek nem kerüli el a bajt. Vagy egymást. Különleges kötődés van köztük; valami, ami úgy vonzza őket, mint a mágnes. Amikor Tobias azt mondta, hogy feleségül akarja venni Beatrice-t, Mrs. Priornek kétsége sem volt afelől, hogy ez meg is fog történni. Már most is úgy viselkednek, mint egy öreg házaspár, pedig csak hét és kilenc évesek.
- Jobb, ha hazamegyek, Mrs. Prior, apa valószínűleg nemsokára hazaér – mondja Tobias. Azzal Tobias feláll, megöleli Mrs. Priort és elindul a házuk felé.
ESTÁS LEYENDO
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
FanficBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...