"Kan sgu godt forstå, ingen kan lide dig. Du er så fucking klam!"
Jeg bliver lidt ked af det. Jeg mener, hvad har jeg gjort personen? Jeg vælger at skrive tilbage.
"Hej! Jeg forstår ikke helt, hvad jeg har gjort dig. Vil du være sød at sige undskyld? ❤️ God dag til dig 😊"
Jeg kan mærke at jeg får gåsehud. Pludselig, begynder der at flyve tanker rundt i mit hoved.
Skole imorgen
Du er ikke god nok
Hate
Du er tyk
Izzy vil stable digARGH! Jeg får snart nok af det! Jeg må hellere skrive et nyt blog indlæg, end at fokusere på 'hateren''.
"🎀LIFEHACKS DU VIL ELSKE🎀
Hej venner! Her er 3 Lifehacks, så nyd dem! 💗
1. Brug en flødebolle æske, hvor der engang var flødeboller i, til at opbevare dit julepynt! 💗
2. Brug et sugerør, til at fjerne det grønne på et jordbær! 💗
3. Stik træ-delen, fra en is, ind i et muffiinbager, for at undgå at spilde på hænderne! 💗
Det var så 3 Lifehacks, jeg håber at I kunne lide dem! Kommenter gerne forslag! 💗
xox A💗"
Og send!
Pludselig ringer min telefon. Det er Vincent. Vincent er mit crush, og min flirt. Vi er mere end bare venner, men ikke helt kærester. Det er lidt svært at forklare, hehe!
Jeg tager selvfølgelig telefonen.
"Hej, Vin! What's up?" Siger jeg.
"Ikk' så meget, Anna!" Svare han.
"Var der noget du ville?" Spørger jeg.
"Ja, altså, øhm.. vil du med ud at spise i aften?" Spørger han, lidt genert, men sindssygt cute.
"Klart! Hvorhenne, og hvad tid?" Spørge jeg.
"Der er kommet en ny italiensk restaurant, lige rundt om hjørnet hvor du bor! Og kl. 18.00? Jeg betaler!" Siger han.
"Perfekt! Det er en aftale! Kan ikke vente!" Siger jeg.
Vi siger farvel til hinanden, og jeg ligger røret på. Jeg kigger på mit ur. 16.27. Jeg kan lige nå, at tage et bad, og gøre mig klar, og måske fortsætte lidt på nettet?
*Cirka 80 minutter senere*
Så er jeg klar! Det gik faktisk virkelig hurtigt idag i forhold til, at jeg først skulle vaske ALLE dele på min krop, såden jeg ikke stank, og bagefter skulle jeg forresten, tørre mit hår, som går helt ned til bagdelen. Derefter, havde jeg så tøjkrise, men jeg fandt langt om længe ud af, hvad jeg skulle have på.
Jeg sætter mig ned. Jeg har fået svar fra hateren.
"Så hold dog kæft.. Ingen gider og høre på dit lort, har lige læst de der Lifehacks, og hold kæft hvor er det noget bras."
Jeg mærker en tåre trille ned af min kind. Nej, jeg kan ikke græde. Personen bag skærmen, er sikkert bare en, der har det svært derhjemme.
Jeg skynder mig at tage jakke på, og tager hen på restauranten - Hellere for tidligt eller forsent!
Lidt efter kommer Vincent. Jeg ligger mærke til, at Vincent sidder meget med hans telefon.
"Er der noget galt? Nogen der irretere dig?" Spørger jeg.
"Ja, altså der er en mega dårlig blogger, og hun bliver ved med at svare mig igen."
Jeg rynker brynene. "Nå, hvad hedder hende bloggeren så?" Spørger jeg.
"Livet som A."
Det kan ikke passe.
ESTÁS LEYENDO
Bloggeren [Afsluttet!]
Novela JuvenilEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...