19. Λυδία

219 58 91
                                    

Ο Ανδρέας έφυγε κι εγώ πάλι μοναχουλα. Αλλά όπως λέει και το τραγούδι "περνάω και μόνη μου καλά τα καταφέρνω μια χαρά".

Εκεί λοιπόν που είχα ξαναφορεσει τα γυαλιά του ήλιου μου και έκανα την ηλιοθεραπεία μου, μπας και πάρω λίγο χρώμα και δε βγω σαν την Χιονάτη στη θάλασσα, ένας όγκος μου έκρυψε τον ήλιο.

-συγγνώμη κύριος, παίρνετε τον από αυτό σας γιατί  μου κρύβεται τον ήλιο?ρώτησα τον όγκο, χωρίς ωστόσο να αφαιρέσω τα γυαλιά μου. Παρόλα αυτά τίποτα δεν άλλαξε

-τι θα γίνει μεγάλε τώρα?ρώτησα αγανακτισμένη κι αντίκρισα το μόνο άτομο που δεν περίμενα να δω.

-Πέτρο? Τι κάνεις εδώ?ρώησα έξαλη

Ο Πέτρος ήταν παλιός συμμαθητής μας από το γυμνάσιο ενώ έβγαλε μόνο τη μισή χρονιά στην πρώτη λυκείου εδώ διότι οι γονείς του βρήκαν στη Γερμανία  δουλειά κι εγκαταστάθηκαν εκεί.

Πάντα κοντραριζόμασταν γιατί νόμιζε ότι μπορούσε να γίνει πιο "σκύλα" από εμένα,αλλόκοτο αλλά έτσι είναι.

-δε χάρηκες που με είδες φασοκάλι?ρώτησε με ένα σαρδόνιο χαμόγελο

-βέβαια δε με βλέπεις μόνο το βρακί μου δεν έβγαλα από τη χαρά μου,απάντησα περιπεκτικά

-δεν αγχώνομαι θα το βγάλεις κι αυτό στην πορεία,είπε σαρκαστικά και με πλησίασε τα μάτια μας πετούσα  φωτιές

-αγάπη άμα θες να δεις τόσο πολύ γυναικείο εσώρουχο πες το μας μην παρακαλάς επειδή καμία δε σου κάθετε,τον ειρωνεύτηκα

-το ήξερα ότι δε θα άντεχες μακρυά από τέτοια γοητεία,~είπε κι έδειξε τον εαυτό του~πίσω από όλο αυτό το σαρκασμό κρύβεται ένα ασύστολο πάθος,είπε και μου έκλεισε το μάτι

-άκου κάτι γλυκέ μου αν είμαι υπερβολικά σαρκαστική με εσένα σημαίνει πιθανότατα δύο πράγματα. Ή σε φλερτάρω ή είσαι τόσο ενοχλητικός που δε μπορώ να σε αντέξω. Καλή διασκέδαση προσπαθώντας να ανακαλύψεις τι από τα δύο κάνω,είπα και ήταν σειρά μου να του κλείσω το μάτι.

-φεύγω τώρα γιατί με φωνάζουν μωρό,είπα αισθησιακά στο αυτί του και έφυγα από κοντά του κουνώντας λίγο παραπάνω τους γοφούς μου.

Ακολούθηκα την κοπέλα που πριν φώναξε το όνομα μου και μπήκα στην αίθουσα . Ήταν άδεια εκτός από ένα ξύλινο τραπεζάκι με δύο αντικριστές καρέκλες. Στην μία καθόταν  μία γυναίκα. Φορούσε ένα ζαχαρή καμπάνα παντελόνι με ασορτί πέδιλα και μία φλοράλ μπλούζα με τον έναν ώμο έξω ενώ τα μαλλιά της ήταν σε έναν αυστηρό κότσο. Μμμ καλή ήταν αλλά όχι και θεά.

A High School Movie✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ