2. Bölüm; "Okul"

8.5K 325 210
                                    

Multimedia; Buğlem Demirkaya

İYİ OKUMALAR

Alarmın sesi ile uyandığım zaman hafta için de olduğumuzu ve okulun varlığını hatırladığım için sıkıntı ile kalktım. Odamda olan banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım. Yine her zaman ki gibi güzel olduğuma karar kılınca banyodan çıktım ve dolabımın önüne geçtim. Siyah okul eteğimi, beyaz gömleğimi, siyah okul ceketimi aldım ve yatağa koydum. Daha sonra şortlu pijama takımlarımı çıkararak ilk önce ince ve siyah olan kilotluçorabımı giydim. Dizlerimin bir - iki parmak üstünde olan siyah pileli okul eteğimi de giydikten sonra beyaz gömleğimi ve siyah kazağımı giydim. Sarı saçlarımı tarayıp serbest bıraktığımda hazır olduğuma karar verdim ve pandalı panduflarımı giyip aşağıya indim. Annem ve babamı öpüp masaya oturdum ve tabağımdaki kahvaltılıkları yemeye başladım.

"Baba bugün okula bizi sen mi götüreceksin yoksa biz kendimiz mi gideceğiz? " Dediğim de babam saatine baktı.

"Sizi Alp abiniz (Derin'in abisi ) götürecek kızım. Ve 20 dakikan var." Dediğinde tabağımda olan son peyniri ağzıma attım ve meyve suyumu içip masadan kalktım.

"Size iyi günler ev halkı! Ben gidiyorum. Biriciğiniz, meleğiniz , bir taneniz, ilk göz ağrınız olan Buğlem'iniz gidiyor! " Dedim ve öpücük atıp yukarı kata doğru hızla ilerledim. Banyoma girip dişlerimi fırçaladım ve naneli nemlendiricimi sürdüm. Çantama defter ve kitaplarımı koyduktan sonra ön göze el kremimi, dudak nemlendiricimi ve kullaklığımı koyup çantamın fermuarını kapattım. Dolabımdan okul ceketimi ve üstünde ponpon olan beremi giyip çantamı aldım. Parfüm sıktıktan sonra aşağı indim ve panduflarıma hüzün dolu bir bakış atıp çıkardıktan sonra topuklu uzun botlarımı ve montumu giyip yere bıraktığım çantamı tek omzuma takıp evden çıktım. Yan tarafta beni bekleyen Alp abiciğimin arabasına bindim ve Derin'i beklemeye başladık.

"Günaydın Alp abi." Dedikten sonra telefonumu elime aldım ve mobil verimi açtım. Whattsapa girip Derin'e mesaj attıktan sonra bana dün mesaj atan kişiye takıldı gözlerim. Bugün Derin'e sormuştum ve o olmadığını söylemişti. Bende inanmıştım çünkü Derin olsaydı çoktan dayanamayıp söylerdi.

O kişinin Derin olmadığını öğrenince zaten nur topu gibi bir engel hediye etmiştim kendisine.

Mobil verimi kapatıp Derin'i aradım.

'Biricik' Aranıyor...

Açtığında lafı uzatmadan konuşmaya daldım.

" Seni bekliyoruz Derin. Ağac olduk burada çabuk ol. Geç kalmak istemiyorum. Eğer beş dakika içerisinde gelmezsen Alp abiciğim ile beraber seni bırakıp gideceğiz. "

Dedikten sonra kapattım. Zaten dakikalar sonra Derin gelmişti.

▶◀▶◀▶◀▶▶◀◀▶◀

Sıcak çikolata bardağımı çöpe attım ve yerime geçtim. Çantamdan matematik defter ve kitabımı çıkarıp ödevi kontrol ettim. Neyse ki tamdı.

Bu arada ben sizlere kendimi tanıtmadım değil mi? Hemen kısaca tanıtayım o zaman.

Adım; Buğlem Ada. Ama Ada ismimi sadece ailem ve Derin biliyor.

Soyadım; Demirkaya

18 yaşındayım ve koç burcundayım. Doğum tarihim 26 Mart 1999

Çok sevgili! matematik öğretmenimizin gelmesi ile mecburen ayağa kalktım. Bizim yerimize oturmamıza izin verdikten sonra ödevleri kontrol etmeye başladı. Kadın ölmeyi umutmuş ama verdiği ödevleri kontrol etmeyi asla unutmaz. Ne güzel değil mi?

Ödevler bitince hocamız tahtaya bir soru yazdı ve sınıftakilerin çözmesini bekliyor. Ama sınıftakiler çözemiyorlar çünkü sorunun yanlış olduğunu bile fark edemeyecek kadar aptallar.

Hocanın dikkatini çekmek için "Hocam!" Diyerek seslendim
"Evet Buğlem." Diyerek söz hakkı veren hocam ile ayağa kalktım ve elime silgi ile tahta kalemi aldım.
"İlk olarak hocam soru yanlış Sekiz yerine beş olmalı, sekiz olursa cevap çıkmaz." Dedim ve soruyu çözüp yerime otrunca hoca gülümsedi.

"Ben sizi denemek için yapmıştım zaten çocuklar."

Diyen hocamıza gözlerimi devirdim. Hep bizi denemek için yanlış yaparlardı zaten.

Bölüm bu kadardı. Bölümde hiç mesajlaşma yoktu ama diğer bölümde olacak. O bölümde bu gece gelecek zaten.

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen.

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin