Nauja Pradžia

16 1 2
                                    

Sveiki, esu Justine (Džestyn) Deniss . Mergina iš nedidelės šalies. Lietuvos. Man 15 metų. Mano tėtis amerikietis, o mama lietuvė. Visą gyvenimą tėtis svajojo gyventi savo gimtinėje Los Angele. Na o mama aišku Lietuvoje. Taigi kai man suėjo 15 išsikraustėme į LA.

.........................
Niekada nemėgau Lietuvos, kaip ir tėtis norėjau gyventi LA. Kaip gerai, tikiuosi susirasiu naujų draugų. Žinoma buvo gaila palikti savo geriausią draugę Beną. Bet juk, gyvenimas tęsiasi. Mąsčiau kol......

-Mieloji, atvykome!!- vos pramerkusi akis išgirdau mamos balsą.

Tai buvo namas, didelis namas, ko tikrai nesitikėjau. Išlipusi nulėkiau pirma. Wow! mano kambarys toks kokio norėjau.

-Tėti tu nuostabiausias!!!- sušukau.

------------------
Po kelių valandų

Prabudau, pasirodo vėl miegojau. Su Bena susitarėme susiskambinti kiekvieną dieną. Paskambinus per Skype nesulaukiau atsakymo į mano skambutį. Bet po kelių sekundžių man atskambino.

Pokalbis:

Bena: Labas! Nelabai galiu kalbėti dabar. Ko reikia?

Aš: Labas! Kodėl? Galvojau pasikalbėti...

Bena: Aš dabar su Gabija. Sorry.

Aš: Kas ta Gabija? Nesuprantu...

Ir ties tuo mūsų pokalbis ir baigėsi. Ji net nesugebėjo atsisveikinti... Ir kas ta Gabija?!? Aš gal čia viena kuri taip jos pasiilgo? Ji gal net laukė kol išsikraustysiu, kad galėtų bendraut su ta mergina... Buvo daug minčių.... Gerai pamiršk, galbūt viskas bus gerai, vyjau mintis šalin.

Hm... Nauja mokykla, nauji kaimynai, nauji draugai. O dar taip vaikino norėtųsi... Priėjau prie lango ir pamačiau gražų namą šalia. Pažiūrėjau į antro aukšto langą priešais. Oh Shit! Tyliai pasakiau sau ir pritūpiau, nes už lango stovėjo tobulo grožio vaikinas. Kadangi buvau drovi net sėdėdama po palangė raudonavau. Tik staiga:

-Justine, pas mus atėjo susipažinti kaimynai - šūktelėjo mama.

Nulipau laiptais žemyn ir išvydau: jauną moterį ir modelio bruožų vyrą.
O už vyro stovėjo miela maža mergaitė.

- Justine čia Johnny ir Maddie, mūsų nauji kaimynai.

- Malonu. - pasakiau ir paspaudžiau jiems rankas. - O kas ši mažoji princese ? - paklausiau.

- Aš Natalie. - iš už Johnny kojos išlindo droviai. Ir davė man penkis.

- Užeikite - pasakė tėtis.

Linksmai leidome laiką, vakarienevome. Aš žaidžiau su mažąja Natalie.

Beje pamiršau paminėti kad turiu labradore vardu Peach.

Išlydėją svečius nuėjome tvarkytis. Na taigi kaip visada mano darbas buvo pavedžioti Peach. Išėjusi iš namų ėjau gatve ir tuo metu pamačiau einanti link manęs ta gražuoliuką. Peach sušukau ,,bėk'', kad atrodytų kad bėgu paskui ją, bet ji neklausė teko bėgti pačiai.... Bet kaip gi aš be kvailysčių... Užkliūva už akmens ir teškiausi ir slydau asfalto. Kelias viskas kraujavo, buvau gerokai nusibrozdinusi. Ir tada....

_________________________________________

Tikiuosi bent kiek patiko pirma dalis. Kita dalis tikiuosi bus įdomesnė. Rašau pirma kartą, gal būt ir matosi. Sooo... Laukiu kritikos. Komentuokite ar patiko.

Vote 💞

-Justine💕

Kai žemė maišosi su dangumWhere stories live. Discover now