#1

31 2 0
                                    

Dnes ráno mě nebudil můj debilní telefon,ale táta se snídaní do postele.Od té dobu co mamka s námi není tak se naučil vařit.
"Ty mě teda rozmazluješ"řekla jsem rozespala."Jestli se ti to nelíbí tak se můžeš jít nasnídat do kuchyně" usmál se na mě.
"Ne to v pohodě děkuju"vzala jsem si od něho tác s cereáliemi a kafem.

Když jsem dojedla šla jsem si udělat ranní hygienu a nalíčit se. Byl listopad takže jsem si na sebe vzala černé lacláče s dírami na kolenou pod to bílé tričko s nápisem: Never give up.  Hodila jsem přes rameno školní tašku vzala mobil se sluchátkama a tác a šla jsem do kuchyně kde mě zarazili moji dva mladší bratrové.
"Měli jsme snídani do postele a ty né" řekli sborově a po té si všimli dřevěného tácu a jejich veselé výrazy se promněnily na sklamené čemuž jsem se s tátou,který dával špinavé nadobí do myčky zasmát. Kluci odešli si obouvat boty a já šla odnést tác tátovi a rozloučit se s ním.
"V kolik dnes dorazíš?" otázal se mě když jsem mu podávala tác
"To nevím myslela jsem že s Emily zajdu do kavárny,proč?"nadvedla jsem jedno obočí.
"Že bych vás vzal na pizzu?"
Uchechtl se
"Okey, tak ahoj my už musíme"
Usmála jsem se na tátu a odcházela.
"Ahoj tati"řekli kluci když na mě čekali."Ahoj a užíjte si školu"zasmál se. Já si už jen obula své černé convers a vyrazili jsme.Na půlce cesty jsem se klukama rozdělila oni šli na základku a já na střední.Když jsem přišla do školy hned jsem šla ke své skříňce kde jsem si vzala učebnice a vyrazila do třídy.Sedla jsem si na své místo a v tom zazvonilo.(to co si ten člověk myslí budu psát takhle.)
Ne Emilly nepřišla no bezva, co budu dělat  o přestávkách. Ale ona určitě příjde.
"Dobré ráno třído" mé přešlení vyrušila učitelka na angličtinu s milým úsměvem.
"Dobrý den"řekli jsme sborově celá třída.Asi opět minut později někdo zaklepal.Jupí přišla Emilly  asi byla u zubaře nebo u doktora nebo zaspala. No to je jedno hlavně že je tady........No dopr***e kdo to je,ale je pěknej. Do třídy vešla naše třídní učitelka s černovlasým pohledným klukem.
Všichni jsme se postavili.
"Dobrý den třído,sedněte si"řekla s klidným hlasem."tohle je váš nový spolužák,pátou hodinu máme občanku tak se nám potom představíš zatím si sedni vedle"učitelka hledala volné místo."A tamhle sedni si vedle Elliz"mrkla na černovlasého kluka.Učitelka odešla. Kluk si sedl vedle mě. Má božský parfém.To je něco jako fet.Mohla bych ho čuchat každý den.



Ahoj tak co na to říkáte?
Zatím první čast.
Budu ráda když o tomto příběhu řeknete svým kamarádům kteří mají tyto příběhy rádi

Katt

Ellizabeth [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat