Zoe
Ležala som na posteli a ťukala do mobilu. Až pokiaľ som si nevšimla, že sa Leo vrátil späť do izby. Ten je fakt blázon.
,,Zbláznil si sa?" Vypúlila som na neho oči.
,,Áno, zbláznil som sa do teba. Hádam si si nemyslela, že odídem? Sľúbil som predsa, že ťa neopustím a teraz to musím splniť."
,,Morgan, ak ťa tu nájde doktor, tak nás dá do márnice. Už nie sú návštevné hodiny."
,,A kto povedal, že sa to dozvie?"
,,Chodia ma kontrolovať. Ty idiot."
,,Ale už je deväť hodín a skontrolovali ťa pred chvíľkou. Dnes ťa už kontrolovať nebudú. Prídu až zajtra o ôsmej ráno a to ja už budem sedieť na chodbe."
,,A čo tu akože teraz chceš robiť?" Hádzala som rukami.
,,No... Tak nad tým som nerozmýšľal. Ale viem, že na chodbe sa mi sedieť nechce. Je tam nuda."
,,A ja idem spať. Dobrú." Otočila som sa na druhú stranu. No tento blázon ma nenechal ani len spať.
Leo
Chvíľu som sa na ňu pozeral a začal sa nudiť.
,,Zoe nespi. Ja sa nudím. Poď sa so mnou rozprávať!" Hovoril som a hladkal ju po ruke.
,,Morgan, tebe šibe."
,,Zoe... Ja sa nudím. Nespi a poď sa so mnou rozprávať!"
,,A o čom sa tak asi chceš rozprávať?!"
,,To je jedno."
,,Ach, ty idiot. Tak začni. Ale ak budeš rozprávať debiliny, tak sa otočím a idem spať." Povedala mi.
,,Dobre. Tááák, čo si robila kým som bol preč?"
,,Prosím, toto nie..."
,,Tak daj nejaký návrh ty."
,,Ako ti bolo bezo mňa tam?" Spýtala sa ma zvedavo.
,,Pravdu povedať, chýbala si mi tam. Áno, bol tam kľud. Ale stále som myslel len na to, čo robíš? Ako sa máš? Strýko sa ma snažil zabaviť a niekedy to aj pomohlo aspoň na chvíľu. Nebolo to tam ono keď mi nemal kto hovoriť, aký som idiot." Povedal som a usmial sa. Zasmiala sa.
,,Ak chceš, ja ti to budem hovoriť až dokonca života. Pretože väčší idiot od teba sa asi už nenájde."
,,Aspoň v niečom som najlepší." Povedal som so smiechom.
,,Pozri Morgan. Neviem prečo, ale bez teba mi tu bolo zle. Aj keď sa hádame a nevieme spolu komunikovať. Chcela som sa zabiť. A neviem pravý dôvod. Či kvôli tebe? Či kvôli tomu čo som videla v škole..."
,,My spolu vieme komunikovať. Len tie hádky sú častejšie. To čo si videla v škole, bola chyba. Po tom čo som sa opil som ti povedal, že sa budem snažiť zabudnúť a budem sa ti vyhýbať. Povedal som Jackovi, že sa vrátime do starých koľají a budeme zase taký, ako predtým. Potom sme sa s Jackom stavili, že keď ju zbalím, tak mi musí kúpiť fľašu vodky. Vieš, s vodkou sa ľahšie zabúda. Tak som sa ju snažil zbaliť. Na prvej prestávke sme sa len bozkávali a potom som ťa videl, ako sa na nás pozeráš a mal som chuť sa zabiť. Ale povedal som si, že možno pri inej na teba zabudnem. Nevedel som, že ti to ublíži. Keďže som si myslel, že ma berieš len ako kamaráta."
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.