Το ταξιδι⛵

79 5 1
                                    

Μου πιανει το χερι ο Κωστας και μου λεει
Κ- Ενταξει πηγαινε Συρο.
Τον πιανω και του δινω ενα φιλι στο μαγουλο του και μου λεει.
Κ- Κοιμει σου τωρα αυριο το απογευμα πρεπει να φυγεις θα σας παω εγω μεχρι το λιμανι θα παρω τωρα τηλεφωνω να κλεισω δυο εισητιρια απο Αιγινα για Συρο.
Δ- Να στειλω μυνημα στην Στελλα να ετοιμαστει για αυριο.
Κ- Ωραια εκλεισα εισητιρια. Τωρα ξενοδοχιο.
Δ- Να εστειλα τα μυνηματα.
Κ- Κοιμει σου τωρα εσυ αγαπη μου θα τα πουμε το πρωι .
Δ- Ενταξει.
Τελεια θα παω Συρο!!! Εστειλα μυνημα και στον Στεφανο. Τελεια.
***********ΤΟ ΠΡΩΙ***********
Κ- Αγαπη μου ξυπνα.
Δ- Τωρα.
Συκωνωμαι και παω στην κουζινα και τι να δω την κουζινα μου χαλια αλλα στο τραπεζι ενα ωραιο πρωινο. Φαγαμε πρωινο και ο Κωστας πηγε να καθαρισει την κουζινα και εγω πηγα να φτιαξω της βαλιτσες. Τωρα βρηκε ο Κωστας να γινει χρησιμος στις δουλειες του σπιτιου που εγω φευγω. Ετοιμασα τις βαλιτσες και αυτο εγω να καθομαι και ο Κωστας να δουλευει συνεχειστικε ολη την ημερα.
**********ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ*******
Μπηκαμε στο αμαξι πηραμε και την Στελλα και πηγαμε στο λιμανι της Αιγινας. Πηραμε τα εισητιρια και μπηκαμε στο πλιο. Ημασταν μεσα περιπου 1 ωρα. Φτασαμε τι ωραια η Συρος. Μολις καταβικαμε απο το πλιο και τι να δω μπροστα μου...
Γεια σας, τι μου κανετε; Αραγε τι ειδε η Δαναη θα το μαθουμε στο επομενο παρτ μεχρι τοτε αφηστε μου ενα σχολιο💬ή ενα αστερακι⭐μεχρι το επομενο παρτ Γεια σας!!!😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Το ΤατουαζWhere stories live. Discover now