1.

10 2 0
                                    

Jmenuji se Pete Andersone. Je mi 23 let. Vím že to zní divně ale tancuji již od svých 7 let. Rodinu už asi nemám , od malička mě vychovávala babička tady v L.A. . Chodím na druhou nejlepší školu v okolí. Tady žiji ve velkém bytě jen se svým mopsíkem Stellou.

Je skoro 8 hodin takže jsem samozdřejmně jako první ve škole. Mám na sobě černé roztrhané džíny a k tomu nové adidas tričko. Do třídy přicházejí i ostatní, to bude asi tím že je 8:15. ,,To jsem se načekal" ironicky jsem přivítal zbytek party . ,,začínáme" okřikla nás stará voprsklá učitelka matematiky, snad všichni zakouleli očima.
Je už 6tá hodina ale mě připadá že tu tvrdneme roky ...crrrrrrrr!!!! ozvalo se z chodby, vyskočil jsem ze dveří a na celou chodbu jsem zařval Halelujaaaaa!!,jdeme domů.

Večer no teda spíš ve 2 ráno mi volali kluci ze školy David a Tim jestli nechci zajít na nějakou párty, byl jsem rozespalý ale co. Pak sme šli do baru a dál si nic nepamatuju.

* * * * * * * * * * *

Další den sem se probudil asi v 10 odpoledne ještě že je sobota ale strašně mě bolela hlava, vzal sem si prášek a šel se do obýváku dívat na televizi. Takhle sem ztrávil asi 2 hoďky ale pak sem se oblékl

 Takhle sem ztrávil asi 2 hoďky ale pak sem se oblékl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle jsem vyšel ven se Stellou a šli sme do parku. Do večera nezbývalo dlouho takže se stmývalo, šli sme domů, cestou sme potkali super kočku(pěknou holku) byla ůžasná blonďatý vlasy, a průzračně modrý oči miluju tyhle typy. Dali sme se do řeči po chvíli jsem získal její číslo a když jsem zjistil že je půl devátý rozloučil sem se a spěchal domů a šel spát.

V pondělí den ve škole

Docela sme se nudili ale nakonec to zachránili poslední dvě hodiny tance.
Zbývalo asi 20 min ale mě musel zazvonit mobil, všichni se na mě sice dívali ale stejnak jsem to zvednul
|neznámé číslo|
Já: haló?
On: pan Pete Anderson?
Já: ano, proč voláte mám hodinu!
On: s upřímnou soustrastí vám oznamuji že vaše babička Clairie Andersonová umřela z neznámých důvodú na dovolené na Kanárských ostrovech. Naschledanou.

Sebral si věci a bez ohledu na to jak na mě volali ať se vrátím jsem odešel.
Po tomhle se do školy nechci vůbec vracet, proto sem se rozhodl přestěhovat hlouběji do města a jít na nejlepší školu v L.A. sice je trochu drašší ale co kvůli babče ta vždycky chtěla abych tam šel a odkázala mi asi 4miliony dolarů což je dost hodně a vlastně jsem ani nevěděl že tolik peněz má no jak vzpomínám já o babče nevěděl snad vůbec nic jen její jméno.

Začátek snad nového života

Do školy jsem se dostal kvůli tomu že nějaká žákyně otěhotněla a museli jí vyrazit (měl sem štěstí ).První den jsem se moc teda neučil a spíš si hledal kámoše, vyšlo mi to stal sem se docela oblíbeným jak u žáků tak u učitelů, tancovali sme asi tak tři hodiny a pak učitelka prohlásila že i když tancuji dost dobře budu zatím v Silvru pro info tahle škola je rozdělena na Gold jako ti lepší a Silver jsou ti ostatní . Jinak místo obřího bytu jsem si pořídil střední byteček blíže u školy a tam si to zařídil v dost moderním stylu aby byl ůtulnější.

Druhý den nám naše učitelka Clara Trayisnová oznámila že dnes má ředitelka Nicole Lolo narozeniny a tak se rozhodli pro ní uspořádat vystoupení celé školy, odvedla nás proto do velké hali kde už se připravovalo museli sme použit choreografii ze vč...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Druhý den nám naše učitelka Clara Trayisnová oznámila že dnes má ředitelka Nicole Lolo narozeniny a tak se rozhodli pro ní uspořádat vystoupení celé školy, odvedla nás proto do velké hali kde už se připravovalo museli sme použit choreografii ze včerejška a tak mě postavili dopředu, chvíli sme zkoušeli a pak se začlo naštěstí sme nešli první ale až třetí. Když sme začali dorazili Gold tanečníci a začali zmateně koukat všude kolem ale jedna pěkná holka se koukala jen na mě po chvíli jsem se na ní zdvořile usmál a ona mi úsměv opětovala, když všichni skončili šel jsem za ní ,,Ahoj skvěle si tančil" řekla a mile se usmála ta malá osůbka ,,to ty taky odpověděl jsem" a úsměv jsem ji oplatil. ,,jsem Pete Anderson" natáhl jsem k ní ruku zamyšleně se na mě podívala ale hned odpověděla ,,Isabella Pawlin" potřasla mi rukou.
,,Proč si Silver a né Gold?" zeptala se, docela jí to zajímalo ,,Přestěhoval jsem se sem a vybojoval si místo v téhle škole protože nějaká holka otěhotněla a skončila s tancem" měla zase zamýšlenej pohled to je tak roztomilý pomyslel jsem si ,,v 18 jsem se kvůli škole přestěhovala"
,,Neznáme se odněkud?" vyzvídala ,,myslím že ne " odpověděl jsem a ona si asi v tu chvíli připadala dost trapně. ,,Okej tak zatím" rozešla se ale já jí rukou zastavil ,,dáš mi tvoje číslo ?" zeptal jsem se, podívala se na mě nechápavým pohledem, musel sem se zasmát a dodal sem ,,z kamarádského hlediska" ,,Ehm no jasně" odpověděla nejistě, napsala mi číslo na ruku a odešla.
Úterý
Když sem přišel do školy bylo tam docela ticho a tak jsem se šel zeptat kluků proč, prej maj nějakej konkurz ale jako dost známej. Nemohl jsem se skoro ani učit jak moc mi chiběla Isa, tak jsem se rozhod jí napsat hodně štěstí ale došel mi kredit. ,,Panebože ty ses snad zamiloval " řekl mi Rick, pro info Rick je moje svědomí říkám mu Rick protože se mi to jméno líbí .
Když jsem přišel ze školy domů lehl jsem si na postel, dobil si kredit a snažil se dovolat Isabelle, nezvedala to no a co asi má ještě konkurz, kluci říkali že to je známej konkurz takže tam bude pochopitelně dost lidí.
Šel sem spát.



Takže snad se vám líbí tahle "kniha". Budu v ní pokračovat do tý doby než skončí Kiki kniha (Dance love) tak zatím pa pa ❤️❤️❤️❤️

948 slov

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dancing love❤️/Dance loveKde žijí příběhy. Začni objevovat