18.

3.8K 162 18
                                    

Zoe

Odišiel a ja som si šla po fľašu vodky. Zapla som si hudbu na plné pecky a nevnímala som okolo seba nič. Šla som do svojej izby a dúfala som, že sa Leo nevráti. Aj keď povedal, že príde. Pila som rad za radom a bolo mi úžasne. Ako som si mohla myslieť, že ma pobozká? Som naivná! 

Po dvadsiatich minútach som už mala dosť. Skákala som do rytmu piesní. Bola som ako šialená. Proste som v sebe mala dosť alkoholu.

Leo

Utekal som domov. Rýchlo som sa prezliekol a utekal do obchodu, kde som jej kúpil veľkú čokoládu. Potom som šiel ešte do kvetinárstva, kde som jej kúpil čierne rúže a v strede bola biela. Utekal som k nej domov. Vnútri hrala hudba na plné pecky. Šiel som za ňou do izby a skoro som odpadol. Na zemi bola fľaša vodky a Zoe tancovala. Nevnímala svet.

,,Som naivný pako." Povedal som a Zoe sa na mňa pozrela. Jej pohľad zastal na mojich rukách, kde som držal veci, ktoré som kúpil.

,,Č-čo tu robíš?" Pozerala sa na mňa. Po líci mi stiekla slza.

,,Veril som ti. Sľúbila si mi, že nič nevyvedieš! Som pako. Snažím sa ako taký retard a ty na mňa kašleš."

,,Leo, ja... Už som to nev-vydržala. Prepáč..." Zastavila hudbu. Položil som veci na jej posteľ a rukami si zakryl tvár. Po chvíli som si uvedomil, že tam stojím s rukami na tvári a potom som sa rozbehol preč. 

Behal som najrýchlejšie ako sa dalo. Šiel som na moje dosť obľúbené miesto. Bolo to za jednou budovou, kde nikto nikdy nebol. Myslel som si, že jej môžem veriť. Som idiot. Nemal som jej pomôcť dostať sa z nemocnice. Zavolal som Scottovi a všetko mu povedal. Povedal, že hneď bude doma a že nemám urobiť žiadnu kravinu. Kraviny robím od kedy ju poznám. Robím jednu chybu za druhou.

Scott

Šiel som domov a vynadal sestre. Proste som už musel. Už je toho veľa čo stvára. Ľutujem Lea. Miluje ju. Viem to. Inak by nestváral to čo robí.

,,Ségra, ty si blbá! Ja by som na tvojom mieste šiel za ním! A ospravedlnil sa za všetko! Ale ty tu namiesto toho piješ!" Kričal som na ňu.

,,Nechaj ma! Nie som malá! A choď tam, kde si bol prosím ťa!"

,,Idem! A ver, že ak si Leo nájde inú, budeš tu ľutovať ty!" Zabuchol som dvere.

Zoe

Do pekla! Som fakt sprostá! Čo ak si teraz niečo spraví? Veď si už raz vyrezal moje meno do ruky! Ach! Bože, prečo som taká sprostá krava?! Nadávala som samej sebe. Za to čo robím. Za to, že robím tieto blbosti. Mám ísť za ním? Mám ho ísť hľadať? Myslím, že áno. 

Ale nachvíľu si musím ľahnúť. Inak sa nedostanem ani z izby. Ľahla som si a zaspala.

O pól hodinu som vstala a už som bola celkom v pohode. Prezliekla som sa a šla som hľadať Lea. Dúfam, že sa mi podarí ho nájsť.

Šla som za ním domov. Otvorila mi jeho mama a povedala mi, že doma nie je. Tak som ho šla hľadať po meste.

Leo

Sedel som za tou budovou a plakal. Na nič iné som sa nezmohol. Prečo mi to robí? Chce ma zničiť? Nevládzem. Takto som neplakal, ani keď nás otec bil. Nechápem ju. Chce sa mi kričať. Nabral som dych a zakričal jej meno.

,,Zoeee!" Len čo som to zakričal, začal som plakať ešte viac. Chcem zomrieť. Teraz si chcem ublížiť ja a nie ona. Teraz chcem skončiť ako ona a ešte horšie.

Zoe

Hľadala som ho všade, no nikde ho nebolo. Už som bola vyčerpaná a sadla som si na zem. No začula som moje meno. Hneď som spoznala jeho hlas. Bol to Leo.

,,Leo!" Kričala som a bežala som.

,,Ozvi sa prosím!" Bežala som za jednu budovu a videla som ho, ako sedí na zemi a plače.

Leo

Sedel som a stále plakal. Počul som jej hlas ako kričí, že sa mám ozvať. No ja som bol ticho a stále plakal. Už nevládzem. Chcem zomrieť. Niekto si ku mne prisadol. Bola to Zoe.

,,Prosím, ne-nechaj ma sa-samého." Hovoril som pomedzi vzliky.

,,Leo, odpusť mi."

,,Čo ti mám odpustiť? To, že mi klameš? To, že ma ničíš? Zoe, ja už nevládzem. Chcem zomrieť a mať pokoj!"

,,Prestaň! Ak zomrieš ty, zomriem aj ja!" Z boku ma objala.

,,Ja už nevládzem. Som zničený. Už ďalej nemôžem." Plakali sme obaja.

,,Prosím už n-neplač." Povedala mi.

,,Ty neplač p-prosím."

,,Pozri sa mi do očí. No ták." Chytila mi tvár. Pozeral som jej do očí a čakal čo povie.

,,Viem, že som sprostá. Leo, máš pravdu vo všetkom. Nikdy som nemala pravdu ja. Áno, mal si ju ty. Ale vždy keď som ťa videla s inou, mi to trhalo srdce. Vieš? Leo, si jediný kto mi povedal, že ma ľúbi. Si jediný, kvôli ktorému som plakala. Si jediný, kvôli ktorému som sa fakt chcela zabiť. Leo, ak by som ťa stratila, zrútil by sa mi svet. Možno to tak nevyzerá, ale nevieš čo cítim. Nikto to nevie. Iba ja. Leo, nemôžem bez teba žiť." Začala plakať. 

,,Musím ti to už konečne povedať. Inak sa budeš naďalej trápiť aj ty, aj ja. Nikdy som si nemyslela, že ti to poviem, ale ľúbim ťa Leo. Preto som sa chcela zabiť. Nevedela som, že si odišiel len na pár dní, ale aj to by bola pre mňa dlhá chvíľa. Chcela som zomrieť a už sa nikdy nezobudiť." Dopovedala a stále mi držala vo svojích rukách tvár.

,,Zoe, ja ťa neľúbim. Už dávno nie. Ja ťa milujem."

,,Už neplač prosím." Objala ma. Pozrel som sa jej do očí a pobozkal ju.

Zoe

Už som mu musela povedať čo cítim. Možno sa mýlim, možno nie. Neviem. Ale povedala som mu, že ho ľúbim. Pobozkal ma. Po tom čase som znova cítila jeho pery na tých mojích. Jeho pery sú ako moja droga. Veď bab boyi sa bozkávajú najlepšie. 

,,No tak poď. Postav sa." Zodvihla som ho zo zeme.

Leo

Postavila ma zo zeme.

,,Máš niečo v pláne?" Opýtala sa ma.

,,Áno. Chcem ísť za Leou. Odkedy som prišiel z Mexika, som ju nevidel. Pretože som bol celý čas v nemocnici. Ideš so mnou?"

,,Vidíš? Aj za toto môžem ja. Kvôli mne si nevidel svoju princeznú."

,,Prestaň už a poďme." Len prikývla a tak sme vyrazili. Chytil som ju za ruku a ona si so mnou preplietla prsty. Pred mojím domom sme zastavili a ja som sa Zoe pozrel do očí. Nič nehovorila, iba sa pozerala do mojích očí a ja do tých jej.

,,Zoe, chcem aby si si prestala vyčítať tieto hovadiny. Chcem, aby sme zabudli na to, čo sa stalo. Na všetko zlé. Chcem, aby sme mysleli len na to dobré čo sa stalo a čo sa ešte len stane. Dobre?"

,,Čo mám s tebou robiť? Dobre." Prikývla. Objal som ju a zatočil sa s ňou.

Tak znova nová časť♥ Ako sa Vám páčila?♥ Ste radi, že sa dali nejak dohromady?♥
neznama19

●Bad Couple●Dokončené●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin