Buna! Eu sunt Olivia, am 17 ani și locuiesc in Mexic de ceva vreme ,deoarece eu cu familia mea ne mutam foarte des. Tatăl meu (Fred)este chielner la o cafenea in aproprierea casei noastre și mama mea (Mara) este bucătăreasa localului unde tata este chielner.
Luni ora 07:05
Ma pregătesc sa ma duc la școala foarte bucuroasa deoarece mai era o luna și venea vacanța de vara. Când am ajuns la școala m-am întâlnit cu cea mai buna prietena a mea (Abbey):
Ea: -Buna!
Eu:-Buna! Ce mai faci?
Ea:-Bine, defapt m-i sa întâmplat ceva groaznic!
Eu:-Ce s-a întâmplat?
Ea:-M-am certat cu ai mei și sunt pedepsita! Off...! De n-ar mai exista!!
Eu:-Dar ce ai făcut de te-au pedepsit?
Ea:-Am fost cu Daniel într-un club și am venit a doua zi acasă!
Eu:-Trebuia sa îmi spui!
Ea:-Da,știu ca trebuia sa te anunț! Cred ca Daniel nu era așa cum era înainte!
Eu:-Sincer nici tu nu ești așa cum erai înainte! Înainte erai fata cuminte care învața la școala și asculta de părinții ei!
Ea:-Bine hai ca începem orele!
După ce am terminat orele Abbey sa dus acasă sa le ceara scuze părinților ei și eu m-am dus sa ma văd cu Jackson(prietenul meu cel mai bun).
Eu,Abbey,Daniel și cu Jackson am fost și suntem cei mai buni prieteni din grădinița,dar acum Daniel este împreuna cu Abbey și eu sincer nu cred ca voi mai putea fi vreodată prietenă cu Jeackson,am început sa am sentimente față de el,dar eu nu cred ca el ma place!!
Marți ora 13:30
Ma pregăteam sa ma duc la un magazin pentru o rochie și m-am gândit sa o iau și pe Abbey.
Ea:-Buna
Eu:-Buna, ce zici de rochia asta?
Ea:-Este foarte frumoasa!
Eu:-Și a ta este frumoasa!