Characters :
Nina Jane Bernardo. mabait, simple, mayaman, magaling sumayaw, kumanta, magdrawing at sa sports.
Alfred Bernardo. Mr. Bernardo(formal), alfred. Father of Nina, verdel and vanessa. WIfe of Mrs. Jennifer.
Verdel Bernardo Twins of VAnessa her family and friends call her Verdel. mabait, matalino, fashionable. love singing and dancing.
Vanessa Bernardo, Twins of Verdel her family and friends call her Vanessa. mabait matalino, fashionable.love to sing, dance, act and taking pictures.
Jham Nobres, Bestfriend of Nina. mabait simple, mahirap unlike Nina.
ANdrea Suarez, her friends call her Andrea, Rea. mabait, simple, mahirap like jham. barkada ni nina. magaling sa sports ang sa pagsayaw.
Hiroto PAdilla. his friends call him Hiroto, James or Mr. Padilla(formal) . mabait, mayaman, gentelman, mapagmahal sa kapwa. he love dancing, singing,drawing and taking pic. IDEAL Guy.. asA kanya lahat ng katangian.
Marco Padilla. Marco, Mr. PAdilla. Father of Dj and marichael and wife od Mrs. Trisha Jane. workaholic
Trisha Jane Padilla, Mrs. Padilla. work-a-holic din.
Marichael Padilla, her friends call her Mari, Marichael. mabait, simple. love to sing and dance also in theater. in sport bow and arrow, volleyball and badminton.
Alexis James, his friends call him Alexis, Alex, AJ. mayaman, singing and dancing. mahiyain.
MArk John Ramos, his friends call him Mark, MJ, John, Mak, Mr Ramos(formal). only child of Mr&Mrs. Jenny Ramos. mayaman, dancing and singing. makulit, hyper.barkada ni AJ.
Gabriel James, his friends call him Gab, Gabriel, Mr. James(formal. basketball player. dancer. barkada ni hiroto.
Katsumi Kabe, his friends call him Kats, Katsumi. basketball player, a singer and dancer. i have twin brother namely Billy ang Vhong.
Billy Kabe his friends call him billy. a model. twin brother of vhong. singer and dancer.
Vhong Kabe, his friends call him. twin brother of billy.. like billy i am also a model, a singer and a dancer.
Prologue
kapag nagmamahal ka. ang iba sa atin hinahanap ang IDEAL GUY for us. kung may magugustuhan. titingnan agad natin ang mga ideal natin sa isang taong yun.
yung bang gusto lagi ng happy ending like in Fairy tales.
lagi mo na lang sasabihin na "ay hindi sya yung tipo kong lalaki" mga ganun. pero hindi ko akalain magkakatotoo lahat ng panaginip ko.
BINABASA MO ANG
My Imaginary Boyfriend
Teen Fiction2nd story ko.. yung first ayaw ko ng ituloy but.. gagawa ako paraan para matuloy yun ^_^ NINA JANE BERNARDO; mabait, simple, mayaman, magaling sa dance, sing and act. pag nagmahal ka parang nag kakaroon kayo ng slowmo.. minsan naman nakikita nyo aga...