Rozdział 1

721 17 0
                                    

Zapraszam serdecznie do pozostania ze mną i zagłębienia się w historię niezwykłej dziewczyny. Z czasem oczywiście opowieść zacznie się rozkręcać jak to zwykle bywa.

Pewnie was dziwi taki tytuł tej opowieści ,ale to najszczersza prawda. Bohaterka nazywa się Lisanna Dragon . Jest średniego wzrostu 11 letnią dziewczynką o długich czarnych jak noc włosach i dużych zielonych oczach ,które patrząc na jej wiek powinny być przepełnione dziecięcą radością , jednak takowa reguła jej nie dotyczy. Jest wnuczką jednego z najsurowszych nauczycieli w Hogwardzie - Minerwy McGonagall.

 Była przez nią wychowywana od maleńkości ,ponieważ rodziców nie było za często w domu bo pracują na wysokich stanowiskach w Ministerstwie Magii. Zawsze musiała mieć idealnie upięte włosy, perfekcyjnie wyprasowane ubranie i żadnej swobody. Świetne wyniki w Hogwarcie są pewniakiem inaczej splamiła by dobre imię babci jak i całej rodziny.

Niedawno otrzymała list z Hogwartu. Jej reakcja była inna niż większości przyszłych uczniów tej szkoły – płakała całą noc ,ale w ukryciu aby nie okazać słabości przed swoją babcią. Dla niej nie ma takiego czegoś jak strach itp. Jeżeli coś nam się nie udało to według niej tylko dlatego ,że za słabo się staraliśmy. Lisanna miała jeszcze jeden problem – w jej rodzinie od wieków wszyscy trafiali do Gryfindoru, co jeśli ona trafi gdzieś indziej ? Nie wiedziała co ma myśleć.

Prawie nic nie jadła ze stresu ,jak również dlatego że nie miała po prostu na to czasu. Ciągle musiała się uczyć ,żeby jak to mówi Minerwa – zrobić bardzo dobre pierwsze wrażenie ,aby nauczyciele zobaczyli jaka jest dobra i zapamiętali ją. Ona wiedziała jedno – czy tak ,czy tak nauczyciele zapamiętają ją przede wszystkim jako wnuczkę McGonagall.

KONIEC CZĘŚCI 1

2 już 15.08.2017

Idealna z przymusu ~ Draco Malfoy (zawieszone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz