Rozdział 4

382 15 0
                                    

Gdy taksówka zatrzymała się przed frontowymi drzwiami dziewczynka wyszła z pojazdu i delikatnie wyciągnęła torby z zakupami ,aby nie dać plamy w takim momencie. Gdy już wszystko zabrała , taksówka odjechała a sama skierowała się do domu. Postawiła torby w holu, zdjęła buty i ułożyła je równo w półce. Ponownie wzięła pakunki i poszła do swojego pokoju ,aby spakować je do walizki. Gdy kończyła się pakować usłyszała kroki na korytarzu po czym jej babcia weszła do pokoju.

-Kupiłaś wszystko co ci potrzeba?-zapytała.

-Tak babciu, chcesz zobaczyć?- powiedziała z uśmiechem chcąc otworzyć walizkę i pokazać swoje zdobycze.

-Nie dziękuję co kupiłaś to kupiłaś i nie mnie to oceniać, i nie mów więcej niż cię pytają na przyszłość. Dlaczego kupiłaś to zwierzę?-zapytała ponownie i wskazała na przerażonego kociaka.

-Na rozpisce babciu było napisane ,że można zabrać zwierzątko więc wybrałam kota.

-Nie pochwalam tego ,ponieważ będziesz skupiała się na zwierzęciu a nie na nauce. Sama to wszystko kupiłaś?

-Pomogła mi jedna dziewczyna , ona też będzie chodziła do Hogwartu w tym roku.

-Jak się nazywała?

-Hermiona Granger.

-O to bardzo się cieszę , to dobre dziecko i powinnaś brać z niej przykład ,a teraz idź się szykować do spania. Jutro jedziesz do Hogwartu.

-Dobrze babciu, dobranoc.- powiedziała ze smutkiem Lisanna.

Babcia wyszła. Dziewczynka wyraźnie posmutniała. Znów nie zadowoliła babci. Zakupów nawet nie obejrzała i doczepiła się do zwierzaczka. Dlaczego ona nigdy nie mogła jej pochwalić. Powiedzieć czegoś miłego, zawsze ma jakieś ale. Jutro zaczyna nowe życie. Kładąc się spać miała nadzieję ,że życie w Hogwarcie będzie dużo lepsze niż mieszkanie tutaj tylko z babcią.

KONIEC CZĘŚCI 4

Kolejna ukaże się 25.08.2017

Idealna z przymusu ~ Draco Malfoy (zawieszone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz