Summer Vacantion~Capitlolul 6 ~

49 2 0
                                    

Si le-a luat 2 ore sa ajungă pt ca nu au vrut sa merga pe plaja de lângă casa lor.

A doua zi

Cele doua s-au trezit si s-au dus sa ia micul dejun .

M:- fetelor trebuie sa discutam ceva.

Eu:- da mama ?

M:- pai .. Vreau sa mergem in vacanța .

Iz:- unde?

M:- in Los Angeles.

Noi :- ceee? Serios ? Yeeeey!

M:- ma bucur ca va place , puteți sa mai aduceri 2 prieteni sau prietene cu voi .

Iz :- perfect ! Eu il aduc pe David si tu poți să-l aduci pe Jason .

Eu:- mai vedem . Deci mama , când plecam ?

M:- săptămana viitoare .

Eu:- perfect avem timp suficient sa mai mergem si la shopping.

Eu si Iz ne-am dus la shopping . Ne-am luat costume de baie, rochite , pantofi, si alte lucruri pe care noi le consideram folositoare.

După 3 ore ne-am dus acasă cu mâinile ocupate de pungi. Le-am aruncat pe unde am apucat si ne-am pus in pat ... Între timp am adormit .

~in vis~

Eram pe un deal frumos .. Singura si nu știam in ce parte sa o iau .. M-am dus in jos si m-am împiedicat începând sa ma rostogolește într-una si țipând.

Iz:- Beka , Beka ! Trezește-te !

Eu:- ce ? Ce s-a întâmplat?

Iz:- ai avut un cosmar e in ok acum.

Eu:- aghh, a fost ciudat .

Iz:- mi-e foame .

Eu:- si mie , hai sa comandam pizza.

Sun la telefon si zic :

- 4 pizze cu detoate!

Iz:- cine mănâncă 4 pizze?!

Eu:- noi... Si băieți . Suna-i !

Iz ii suna si îi cheamă la ele.

Cei 2 vin si se duc la ele in camera .

David :- pai de ce ne-ați chemat?

Eu:- sa mâncăm .

Jason:- super, sunt lihnit! Am făcut surf toată ziua .

Eu:- ăăăm , cum au fost valurile ?

J:- super , ar trebui sa vii o data .

Eu:- mai vedem .

Apropo... Trebuie sa vorbim cu voi .. Noi plecam in vacanța in L.A... Si ma gândeam daca vreți sa veniți cu noi... Ce spune-ți ?

J:- amândoi?

Iz:- dăăă!!

J:- eu vin ! Când plecați!

David:- si eu ..

Eu:- pai peste 1 săptămana. Apropo... Plecam. Spun râzând .

Se face târziu .. Si David pleacă acasă dar Jason rămâne cu Beka .

Eu:- Iz ce ar fi sa te duci in camera ta?

Iz:- aoow ,am înțeles .

Eu si cu Jason am rămas singuri si ne-am uitat la un film ,el tinandu-ma in brate .. Peste un timp am adormit asa.

De dimineata.

Iz:- ce ati făcut nebunaticilor?

Eu :- nimic, ne-am uitat la un film apoi ne-am culcat .

Iz :- ăham. Sigur!

Jason:- deci Bekaa .. Vi la surf cu mine azi?

Eu :- nu stiu sa fac su....

Nu apuc sa spun tot ca Jason începe sa rada întrebându-ma :-

J:- ceee? Nu știi sa faci surf? Locuiești aici si nu știi sa faci surf?

Eu:- hai ca nu e chiar asa..

J:- nu vrei sa te învăț?

Eu:- aww.. Domnul profesor :) ce drăguț.

Am mers cu Jason pe plaja unde m-a învațăt sa fac surf .. După ore de chin de învățat am mers in apa .

Jason cade de pe placa si tipa:

- aaaa , ma innec!

Sar la el încercând sa il ajut .. Si ma împinge in apa .

J:- Haha , te-am păcăli....

Il trag de picioare in apa si nu apuca sa termine . El zâmbind ma sărută .. Bulele create de noi ridicându-se la suprafața.

Se lasa seara iar noi am iesit din apa .. Stand la mal , privind apusul . Îmi pun ușor capul pe umărul lui ..soptindu-i " te iubesc".

~peste o săptămana~

Plecasem in vacanța in L.A si ne-am cazat la o vila . Eu eram puțin tulburata de la drum si m-am dus sa ma plimb. In timp ce ma plimbat cu Hachiko (câinele meu) m-am întâlnit cu o fata care-si plimba si ea câinele. M-am dus la ea încercând sa ne imprietenim.

Eu:- hey, ce faci ?

Ea:- bine .. Tu?

Eu:- il plimb pe Hachi.

Ea:- ce drăguț e !

Eu:- mersi , eu sunt Beka .

Ea:- eu Mabel.. De la ce vine Beka?

Eu:- Rebekah:)

Ea:- nice!

Ne-am plimbat împreuna in timp ce îmi prezenta imprejurarile.ne-am tot povestit chestii:) si in scurt timp .. (1-2 saptamâni )am devenit cele mai bune prietene.

Ea locuia singura pt ca părinții ei erau plecați in Europa. Si nu stătea prea mult timp intr-un singur loc, pt ca se plictisea si nu prea putea sa-si facă prieteni . Era deosebita... Iar eu ajunsesem s-o cunosc bine .

Acasă mama mi-a spus :

- Honey, cum se apropie ziua ta.. Eu si tatăl tau ne gândeam sa-ți facem cadou o casa .

Eu:- e cea mai buna veste pe care o puteam primi!

Era perfect, acum puteam sa o chem pe Mabel sa se mute cu mine .. Si asa am si făcut . Eu si cu Mabel ne-am mutat împreuna .. Si eram super entuziasmata..aveam un loc al meu unde nu mai trebuia sa-mi fac griji ca nu am destula intimitate sau chestii de genu .

Eu si Mabel , Jason ne-am întors in California iar restul au rămas in L.A.

Ne-am dus sa-mi vad noua casa care era pur si simplu minunata. Aveam chiar si un garaj .. Ceea ce însemna ca nu mai trebuie să-mi las mașina in fata casei. Totul era asa minunat!

Eu si Mabel...

This Is MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum