"Bizonyíts!"

771 61 2
                                    

EZ A RÉSZ 18-AS, AKI NEM SZERETI AZ ILYET INKÁBB UGORJA ÁT ;)

Reggel hamarabb felébredtem mint a Hadnagyom, és nem akartam megint a padlóval csókolózni újfent.

-Tch korán keltél kicsit nem?- olyan édes az álmos kis hangja majd megállt a szívem.

-Jó reggelt...Levi.-mondtam miközben fürkésztem az arcát míg a sajátom megint el vörösödött.-Mikasa és a többiek is fent lehetnek így gondoltam megnézem őket.

-Figyelj rám paradicsom. Korán van és  rá érsz még vele, gyere és segíts a könyvtárban. -mondta komolyan

-Paradicsom?-mire felfogtam, hogy az arcomra gondol és gyerekesen próbáltam takarni ere csak halkan kuncogott. 

 Elindultunk a könyvtárba ami egy emelettel feljebb volt mint a Hadnagyom szobája. Beléptünk, a Hadnagy pedig gyors rázárta bár nem értem miért.

-Pontosan miben is kellene segítenem?-kérdeztem nagy szemekkel

-Keríts elő a létrát utána sorolom miket kell levenned nekem.-végig húzta a kecses ujjait a polcon és fintorgott.

-Azt hiszem ez kimaradt a takarításból Levi.-kuncogtam halkan mire gonoszkásan megcsillantak a szemei.

-Ó gyorsan orvosoljuk mivel én sérült vagyok és ma lesz elég időd majd kitakarítasz nekem.

-Megyek a létráért.-hogy én miért nem számolok el tízig, de legalább vele lehetek anélkül hogy bárki mást gondolna.

Nem kellett nagyon keresgetni így gyorsan vissza mentem.

-Kölyök csak az a kopott kell a tízes polcról.-mutatott fel.

-Oké.-mikor oda adtam neki és keze az enyémhez ért a gondolataim az újra az estéhez kalandoztak, hogy milyen lágyan simította meg az arcom.

-Figyelj rám Eren. -vissza rángatott a valóságba miközben a fürge ujjai a pólóm madzagját húzták ki, elvesztem azokban a csodás acélkék szemekben -Szeretsz igaz akkor mutasd meg mennyire. 

-Levi én...-nem fejeztem be, az érzelmeim túlnőttek rajtam.

Közre fogtam az arcát és az ajkaimat az övére tapasztottam. Ahogy a puha húsát megízleltem elszakadtam a való világtól és csak őt láttam. Mikor összeértek a nyelveink mintha csak belém csapott volna a villám. Átkaroltam és a magam alá terítettem a földre, nem szakítottam el a szám az övéről és nem is lökött el magától. A kezeit a hajamba túrta és erősen meghúzta azt, lihegve szakadtam el tőle és csodálattal néztem, hogy ő is kissé meg van lepve.

-Ennyi?- kérdezte kicsit gúnyosan.

Vörös fejjel csaptam le a nyakára miközben legomboltam az ingét és haladtam lefelé miközben csókoltam a finom bőrét. A mellbimbóinál mikor kicsit ráharaptam egy hall nyögés szakadt ki belőle. Talán ez az egyik erogén zónája? Mindegy ott kicsit többet időztem majd a köldökénél végig nyaltam mint valami kiéhezett kutya. 

 -Eren nem gondoltam, hogy ilyen heves vagy. -kuncogott miközben jól eső sóhajok hagyták el az ajkait, 

Valahogy olyan szorosnak érzem a nadrágom, de már annak is örülök, hogy megérinthettem szégyen de érezni akarom magamban. Legomboltam a nadrágját és meglepetten néztem a méretes férfiasságát. Ez be férne? Félig már kemény volt nem időztem. Lassan végig nyaltam és fokozatosan próbáltam a számba venni az egészet. Furcsa de nagyon izgalmas érzés. A kezeit beletúrta a hajamba miközben sóhajtozott, mikor felnéztem akkor láttam meg a kipirult arcát és hogy a nyála kicsit folyik. Soha nem láttam ilyen vonzónak a hadnagyot. Egészen addig csináltam míg el nem élvezett a számba. Felültem és figyeltem ahogy próbálja össze kapni magát én pedig a számat törölgettem. De most mi lesz?  Fájó tagomból ítélve teljesen kemény lett. 

-Hozzak valamit Levi? -kérdeztem teljes zavarban, kicsit muszáj egyedül lennem emiatt az apró gond miatt. 

-Tch nem mész sehova! Most az én köröm jön.-megragadta a karom és visszarántott, mélyen kezdett csókolni és a felsőm egy pillanat alatt szakadt le rólam mire hirtelen felnyögtem.

-Levi?-nyakamat szívogatta és haladt lefelé bár a keze már a nadrágomba járt mire hangosan nyögtem egyre hangosabban.

Ahogy a kezével kényeztetett azt hittem akár melyik percben élvezhetek. Újra megcsókolt és olyan gyorsan szakította is meg. Két ujját a számba dugta, hogy nedvesítsem be őket. Hanyatt lökött és ott hagyta a tagom és lerángatta a nadrágom.

-Eren lazíts?- kezdte bele újra a csodás kézimunkájába, lassan megéreztem magamban az első ujját majd kettőt kicsit felszisszentem, de mégsem volt rossz érzés.

-Ah Le...vi, Levi tedd be.-nyögtem mialatt az ügyes kezek alatt vonaglottam.

-Tch türelmetlen. -játékosan végig nyalt a tagomon és kihúzta belőlem az ujjait.

Rám hajolt én pedig megemeltem neki a csípőmet, ahogy szemébe néztem megállt az idő. Lassan betette az egészet, fájdalmasan felnyögtem de gyorsan el is csitított az ajkaival. Körkörösen mozogni kezdett bennem mikor már kéjesen nyögtem fel neki kezdett rendesen mozogni. Bele kapaszkodtam a vállaiba és szorosan öleltem mire felült velem. Megcsókoltam, így nekem kellett mozognom rajta, a kezeibe vett és ritmusra járt rajtam Ő is. Én élveztem, lökött rajtam egy párat még majd teljesen megtöltött újra. Kicsit így maradtunk, hogy vissza találjunk a valóságba. Olyan erotikusak voltak a hangjai. 

-Levi köszönöm. Szeretlek .-súgtam a nyakába,simogatni kezdte a hátam és az állam alá helyezte a kezét és lágy, gyors csókot kaptam. 

-Én is.- kicsit kihagyott a szívem, de nem tudom melyikre mondta.

Összeszedelőzködtünk és vártam mikor mondja a takarítást magunk után.

-A lábad jobban van.-néztem rá kicsit aggódva

-Tch megerőltettem miattad, mostanában szokd meg te leszel aki lovagol. -teljesen bevörösödtem akkor ezért ült fel velem.   

Hirtelen Hanji ugrott fel egy könyv kupac alól egy száll ingbe.

-Rájöttem!- rohadt komás volt a feje.-Á törpi, Eren sziasztok. Hát ti miért vagytok itt?

Félre Levire néztem aki gyors fel kapta a könyvet és szigorúan rám nézett. 

-A Hadnagy kitakaríttatja velem a könyvtárat.- néztem enyhe mosollyal az osztagvezetőre, aki felugrott néhány könyvel és gyors elment. 

-Hé  Eren.- felé fordultam, Ő pedig megsimította az arcom majd leült. -Ha nem fáj sehol akkor kezdhetsz takarítani.  

-Igenis Levi.-mosolyogtam rá

Mikor már egy ideje csináltam meghallottam ahogy szuszog Levi, olyan csodás így is.

Sziasztok itt is van a folytatás. Remélem, hogy nem unjátok és tetszik. Nagyon szépen köszönöm a sok megtekintést és a sok szavazatokat. Ha bármi véleményetek van az örömmel várom üzenetben vagy kommentben. 

"Titokban szeretlek" (Ereri/Riren)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang