{Lynne}
Als de dag eindelijk over is fiets ik weer naar huis. Als ik er bijna ben zie ik Tim staan. 'Hey' 'ik heb je hulp nodig' zegt hij 'ik heb je toch al verteld dat ik niet meer meedoe' 'jawel! Je doet nog mee want je stopt pas als ik het zeg' ineens voel ik 2 handen mij vastpakken en me meeslepen naar een busje waar ik ruw ingeduwd wordt.
{Christall}
Ik zie alles gebeuren en ik weet niet wat ik moet doen......
Als Tim en zijn vrienden weg zijn fiets ik zo snel mogelijk naar het huis van Lynne toe. Ik bel aan en Aleece doet open. 'Lynne......ze is ontvoerd......' zeg ik uitgeput van het fietsen, ik moet echt vaker naar de sportschool gaan. 'Wat?! Waarom?' 'Ze zei dat ze ermee was gestopt en toen zei Tim dat...' '...wat zei Tim? Wat is er gebeurd?' Vraagt Florencia, die ineens achter Aleece staat. 'Hij zei dat Lynne er pas mee kon stoppen als hij dat zei, en toen werd ze ruw in een busje gestopt' 'maar waar zijn ze naartoe?' 'Ik weet het niet' 'misschien staat find my Iphone aan' zegt Aleece. We lopen naar binnen en starten find my Iphone op. Na een paar minuten hebben we haar. 'Industrie terrein 3578: de oude Chemiepak. Maar daar zitten toch super veel stralingen' zeg ik 'die zijn onderhand wel weg na 20 jaar, het was maar een kleine brand' antwoord Florencia. '...maar het is nooit verkocht aan een ander bedrijf en er is genoeg ruimte voor een drugshandel, plus niemand verwacht het daar'
We zoeken uit hoe we Lynne gaan redden maar als ik op de klok kijk is het al 5 uur en ik zou vanavond met m'n vader, Liam en Joy uiteten gaan. Mijn moeder had weer een afspraak en kon dat niet afzeggen, terwijl het de trouwdag is van haar en papa. Ze is echt een slechte vrouw en moeder. Het klinkt misschien hard, maar papa kan beter met haar scheiden en een betere vrouw zoeken. '..wat vind je daarvan Chris?' Vraagt Florencia 'oh sorry ik hoorde het niet, was even aan het dagdromen' 'we zoeken iemand die ons kan helpen' zegt Aleece 'ik denk dat ik wel iemand heb' zeg ik 'maar dat gaat misschien wel even duren' 'zo snel mogelijk graag' zegt Aleece 'ja zal ik doen, maar ik moet nu gaan' ik pak al m'n spulen en loop naar de bushalte. 'Heb je een lift nodig?' Ik zie ineens Kylian voor de bushalte staan op z'n scooter. 'En sinds wanneer heb jij een scooter?' 'Sinds wanneer beantwoord jij een vraag met een vraag, kom nou maar' ik loop naar de scooter, doe een helm op en stap op.
'Gaat het?' Vraagt hij na 5 minuten 'ja hoor hoezo?' Antwoord ik 'oh please Chris, ik weet gewoon dat het niet goed gaat' hij heeft me door '..vertel nou maar gewoon wat er is' 'Lynne zit in problemen, dat is alles' 'en wat voor problemen als ik vragen mag' 'iets met Tim' 'Tim Proper?' 'Hoe ken jij hem?' 'Nou....hij is vrienden met Youri' 'oh okey' 'Toch niet problemen met de drugs hè' ik blijf stil. 'CHRISTAL JENNIFER JACKSON, NU ZEGGEN!!' 'Ja....' 'Chriss dan zit ze echt zwaar in de problemen' 'i know maar...' 'wat maar!! Chriss ik kan je alleen helpen als je de waarheid verteld!' 'Kylian dat zijn jouw zaken niet!!' Dat stopt hij abrupt en knal ik tegen zijn rug aan. 'Christall, Tim is echt foute boel, als hij Lynne in "zijn macht" heeft is er maar een kleine kans dat je haar ooit normaal terug ziet' 'en hoe weet jij dat?' 'Nou.. ik heb zelf ook in die rommel gehandeld' 'verbaast me niks' zeg ik. Kylian kijkt teleurgesteld, "shit! Ik wil hem helemaal niet slecht laten voelen! Wacht wat? Ik geef om Kylian?! Christall doe normaal"
JE LEEST
7 years
Non-FictionAls je 7jaar singel bent en daarna je ex weer tegen komt. Dat gebeurde Cristal Jackson. Als het nog erger kan komt haar beste vriendin ook nog in de problemen. Maar hoe langer Cristal bij hem is hoe verliefder ze wordt alleen dat wil ze niet. Ze wee...