Nyctophilia parmak uçlarında doğrularak yatağın üzerinde serili olan yeşil saten örtüye tutunarak yatağa çıktı. Loki arkası Nyctophilia'ya dönük bir şekilde yatıyordu. Nyctophilia kendi kendine kıkırdadı ve Loki'ye daha da yaklaştı. Loki gözlerini açar açmaz Nyctophilia'yı görünce korktu. ''Philia!'' Nyctophilia, Loki'nin yüz ifadesini görünce kahkahalara boğuldu. ''Sen bittin!'' Loki gülerek Nyctophilia'yı gıdıklamaya başladı. Nyctophilia'nın küçük bedeni Loki'nin yatağına düştü.
''Loki!'' Nyctophilia kahkahalarının arasından konuşmaya çalıştı. ''Loki, lütfen!'' Loki sonunda ellerini Nyctophilia'nın küçük belinden çekti ve gülmekten nefesi kesilmiş olan kız kardeşine baktı. ''Çok kötüsün!'' Nyctophilia kaşlarını çatarak abisine baktı.
''Ben mi?'' Loki alınmış gibi elini kalbinin üzerine koydu. ''Sinsice bana yaklaşan sensin, küçüğüm.''
''Yüz ifaden çok komikti ama!'' Nyctophilia tekrardan kıkırdamaya başladı.
''Yetmedi sanırım?'' Loki parmaklarını oynattı.
''Tamam! Tamam! Yetti!'' Nyctophilia küçük bir gülümsemeyle abisine baktı.
Loki tam bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki Frigga odaya girdi. ''Loki, Nyctophilia-'' Frigga daha sorusunu soramadan cevabını aldı. ''Tabi ki burada. Nyctophilia, eğer seni bir sabah olurda kendi odan da bulursam bir gün boyunca elbise giymeyeceğim.'' Frigga, Nyctophilia'nın saçını okşarken alnına da bir öpücük kondurmayı eksik etmedi.
''Her sabah buradayım çünkü abim benim yanıma gelmiyor.'' Nyctophilia üzgün bir şekilde giymiş olduğu geceliğin eteklerine baktı.
''Ama ben her gün beni uyandırmanı çok seviyorum.'' Nyctophilia'nın gözleri bir anda mutlulukla ışıldadı ve Loki'nin boynuna atladı. Loki yine tatlı diliyle durumu kurtarmıştı.
''Nyctophilia, tatlım, kahvaltı birazdan hazır olur. Giyinme zamanı.'' Nyctophilia abisinin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra yataktan atladı ve annesinin elini tuttu. ''Buna ne dersin?'' Frigga elindeki elbiseyi, geceliğini çıkarmaya çalışan Nyctophilia'ya doğru tuttu.
''Ben kırmızı sevmiyorum! Yeşil giyemez miyim?'' Nyctophilia gözlerini olabildiğince büyüttü.
''Hayır! Hep yeşil giyiyorsun. Ama hoşuna gideceğini düşündüğüm bir elbise var.'' Frigga gülümseyerek Nyctophilia'nın dolabına döndü. ''Peki ya bu?''
''Olur.'' Nyctophilia yüzünde kocaman bir gülümsemeyle cevap verdi. Frigga, Nyctophilia'nın bu haline gülümsedi. Giyinmesine yardım ettikten sonra ayna da kendini görebilmesi için Nyctophilia'yı çevirdi. Nyctophilia'nın giymekte olduğu elbise aynı değer elbiseleri gibiydi ama bu elbise ne yeşil ne de siyahtı. ''Çok beğendim!'' Nyctophilia hayranlıkla üzerindeki altın sarısı elbiseye baktı.
''Hadi gidelim de abilerine gösterelim!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌬 Ice Rebellion ❄
Fanfic''O gün, Jotunheim'dan aldığın tek şey o kutu değildi, değil mi?''