Hii, ik ben Jules Adams. Ik ben 17 jaar en woon sinds mijn 10e in een weeshuis. Dat komt doordat mijn ouders zijn omgekomen in een auto ongeluk. Ik heb 1 beste vriendin, Luna.
Oke dat was denk ik alles wat je moest weten voordat je begon met dit boek. I hope you like it❤️(⬆️Ariana Grande=Jules Adams)
POV JULES.
"Hmpppf" langzaam wordt ik wakker. Het is vandaag donderdag. De dag dat we naar de stad mogen. Elke maand mogen we dus 1 keer naar de stad om spullen te kopen (met begeleiding) We krijgen dan altijd 10 euro mee om dingen te kopen zoals kleren, en die shit. Ik zucht, zet mijn voeten op de grond en rek me zittend uit. Ik loop naar de badkamer en gooi water in mijn gezicht. Ik kijk in de spiegel en grinnik. Ik pak mijn haar en borstel de klitten eruit, zo dat is beter.Ik loop terug naar de slaapkamer en zie Luna (mijn kamergenootje/beste vriendin) nogaltijd slapen. Haar kant van de kamer hangt helemaal vol met posters en andere dingen van One Direction terwijl mijn kant vol hangt met fotolijstjes van mij en Luna.
Je vraagt je zeker af of ik ook een fan ben van 1D...
Hahahahahahahahahahahahaha nee. Ik haat ze.Vroeger was ik fan maar nu niet meer. De reden waarom? Daar komen jullie nog wel achter. Ik loop naar mijn kledingkast en kies een lichtblauw adidas shirtje met een korte broek, een Adidas pet en witte sneakers uit.
Ik trek het aan en loop terug naar de badkamer waar ik mijn make-up op doe. Mascara, eyeliner, en een beetje foundation. Als ik klaar ben spring ik op Luna haar bed. "Mhpffff Juul ga weg! laat me slapen." Zucht ze "Nee. You need to wake up and do your morning shit want we gaan naar de stad vandaag." Grinnik ik.
"STAD?! ONE DIRECTION WINKEL. OMG!" Roept ze als ze uit bed springt waardoor ik op de grond flikker. Ja je leest het goed, 'one direction winkel' Luna zit al de hele week te zeuren dat ze daarheen wilt, en guess what? Ik moet dus mee! "Auw, moest dat?" Zeg ik terwijl ik over mijn heup wrijf. "Sorry Juultje." Grinnikt Luna "Jaja zal wel" zucht ik en ga op bed liggen, ik pak mijn telefoon en scrol door facebook, insta, Snapchat en Twitter.
Ineens krijg ik een schoen tegen mijn hoofd. "What the hell? Waar was dat voor?" Vraag ik verbaasd terwijl ik over mijn hoofd wrijf. "Ik heb je al 4 keer gevraagd welke trui ik moet aandoen" grinnikt ze terwijl ze 2 truitjes vast houd. "Die linkse. En stop met mij pijn te doen." "Keykey" zegt ze als ze weg huppelt naar de badkamer "Sukkel" mompel ik "DAT HOORDE IK!" Roept ze "WAS DE BEDOELING!" Roep ik terug
"MHUHAHAHAH I'M COMING TO GET U" Roept ze "OH HELL NO" roep ik terug en ren de kamer rond met een gestoorde freak die een föhn vasthoud "GA WEG MET DAT DING" roep ik. "NEE IK KOM JE HALEN" ineens valt ze omdat natuurlijk die kabel van de föhn the kort is.
Ik rol op de grond van het lachen en Luna kijkt me boos aan en schiet dan in de lach. Mijn lach is namelijk super aanstekelijk MHUHAHAHA.
Ineens komt mevrouw Seerden binnen. En nee dat is meestal geen goed teken. "Luna, Julia-" "Ik heet Jules." Onderbreek ik haar, zoals gewoonlijk negeert ze me en praat verder. "Jullie krijgen nog een kamergenootje. Ze komt over 30 minuten dus ruim alles even op hier. Jullie moeten haar ook rondleiden dit uur." Zegt ze en loopt weg.
JE LEEST
One Direction Adopted Me...?
FanfictionHeyy ik ben Jules! Ik ben 17 jaar oud en leef sinds mijn 10e in een weeshuis... dat komt omdat mijn ouders een auto ongeluk hebben gehad... ik wordt nooit geadopteerd omdat ik te oud ben maar op een normale dag veranderd alles.... Heey mensen❤️ Dit...