Am uitat sa spun , erau paienjeni otravitori . Rider il lua pe HateHunter si-l duse in casa, apoi ii administra niste medicamente. Apoi acesta pica intr-un somn adanc.
Ziua urmatoare, cand HateHunter se trezi , Rider era langa el.
-Cred ca trebiue sa discutam cate ceva...
-O.K. o sa-ti spun tot...
Si a inceput sa povesteasca:
-Traiam intr-un mic satuc cu familia si prietenii. Dar cineva a dat foc caselor si am ramas pe drumuri , despartindu-ne de ceilalti . Incetul cu incetul , toata familia mea s-a prapadit. Am plecat sa im caut norocul . Cine stia ce mi se putea intampla? Am pribegit asa doua saptamani si intr-un final m-am intalnit cu o alta fata din vechiul sat : Alice. Am facut o casa impreuna. Ne iubaem foarte mult . Apoi intr-o zi au atacat zombii. Ea a murit iar eu am fost luat prizonier. Atunci m-ai gasit tu...
- Wow , Imi pare rau...
- Nu-i nimic. Nu e vina ta. Acum , te rog , as vrea sa plec pentru ca te-am deranjat destul.
-Tu glumesti , nu-i asa?
-Nu?
-Vreau si eu sa-ti spun ceva : nu poti sa te increzi in multa lume . Eu am tot avut fel dr fel de prieteni si m-au pacalit si mi-au furat tot ce aveam . Dar tu pari altfel . Tu esti de treaba.
Apoi se ridica si se indrepta spre usa , dar deodata se opri. Incepu sa se dea cu capul de pereti.
-Ce faci?
- Mi-am jurat sa nu mai am de-a face cu nimeni.
- A , se pare ca eu chiar trebuie sa plec...
-Bine ca eu nu-mi respect niciodata promisiunile!