3.Bölüm; " Engel"

7.1K 249 190
                                    

Multimedia; Derin Aker

İYİ OKUMALAR

"17,18,19,20."

Yağmur yağmadığı için Derin ve Alp abi ile gitmeyi red etmiştim ve şuan her zaman ki kitapcıma gidiyordum. Giderken de nedenini bilmediğim bir şekilde adımlarımı sayıyordum. Biraz garip olabilir ama eminim ki sizde en az bir defa yapmışsınızdır.

Kitapcıdan içeri girince duyduğum kahve ve kitap kokusu ile tebessüm ettim. En sevdiğim ikili olabilirdi kitap ve kahve.

Yeni çıkanlar bölümüne gittim ve istediğim kitapları aldım. Kasaya gittim ve kitapların ücretini verip oradan ayrıldım. İçeride olduğum zaman boyunca yağmur başlamıştı ve kitaplarımın ıslanmaması gerekiyordu. Gelen taksiye bindim ve evin adresini verdim.

Telefonumu elime aldım ve mobil verimi açtıktan sonra gelen bildirime tıkladım. Derin mesaj atmıştı.

Biriciğim; "Ne zaman eve geliyorsun Buğlem?"

Buğlem; "Kitapçıdan dönüyorum, on dakikaya ordayım."

Dedikten sonra konuşmadan çıktım ve anonime tıkladım. Canım sıkılıyordu ve biraz konuşabilirdik.

Engeli kaldırınca gelen mesajlara baktım.

Anonim; "Engel mi? Hem de en beklemediğim bi anda."

Anonim; "İstersem anında engeli kaldırabilirim, bilmeni istiyorum."

Anonim; "Hadi ama cenneti müjdeleyen melek, bana cennetini müjdele."

Buğlem; "Sakin ol anonim."

Buğlem; "Derin olmadığını öğrendim, kimsin sen?

Anonim; "Kim olduğumu söylemiştim zaten. Ben senin anonimin'im.

Mobil verimi kapattıktan sonra telefonumu montumun cebine attım ve taksinin ücretini ödeyip indim. Eve gelince kapıyı açan yardımcımıza gülümsedim ve botlarımı çıkarıp odama koştum.

Okul kıyafetlerimi çıkardıktan sonra şortlu pijama takımımı giydim. Evet hava soğuk olabilir ama ev sıcak olduğundan üşümüyorum. Şort giymemin sebebi de o zaten.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim.

"Ayşe abla yemek hazır mı? " Ayşe abla bizim yardımcımız ve benim bebekliğimden beri bizimle çalışıyor o yüzden beni çok sever.

"Annen ve baban akşam geliyorlar diye öğlen yemeği için bir şey hazırlamadım kızım. İstersen hazırlıyım hemen." Dediği de başımı onaylamaz bir şekilde salladım ve odama çıktım. Şarja taktığım telefonumu aldım ve Derin'i aradım.

'Biricik' Aranıyor

"Derin hadi dışarı çıkalım. Bir şeyker yeriz." Dediğimde Derin hemen cevap verdi.

"Tamam. Yarım saat sonra buluşuruz ." Dediğinde onayladım ve kapattım.

Dolabımı açıp içinden giyeceğim kıyafetleri çıkardım ve yatağıma koydum. İlk olarak dar buz mavisi pantalonumu giydikten sonra elime krem rengi kazağımı aldım ve onu da giydim. Saçlarımî tarayıp at kuyruğu yaptıktan sonra çantama telefonumu,kulaklığımı ve cüzdanımı koydum fermuarını
çektim. Rimel ve bordo ruj sürdükten sonra dolabımdan deri ceketimi alıp giydim ve çantamı alıp aşağı indim. Siyah topuklu botlarımı da giydikten sonra anahtarımı aldım ve yan tarafa yani Derinler'in evine gittim. Kapıda bekleyen Derin'i görünce ona seslendim ve az önce çağırdığım taksiye binip alışveriş merkezinin adresini verdim.

Bir cafeye oturunca menülere bakarak sipariş verdim.

"Biz iki tane orta boy karışık pizza ve iki tane kola alalım. Birisi diyet kola olsun lütfen."

Pizza yerken diyet kola içmek saçma gelebilir fakat Derin diyet kolanın daha şekerli olduğunu düşündüğünden diyet kolayı daha çok seviyor.

Derin'e telefonumdan bir kaç şey gösterirken siparişlerimizin gelmesi ile telefonumu bıraktım ve pizzam ile ilgilendim.

Pizzam ile kolamı aynı anda bitirdim ve Derin'e döndüm. Onun da bitirdiğini görünce bakışlarımı yeni elime aldığım telefonumdan kaldırıp Derin'e çevirdim.

"Tatlı yer miyiz yoksa kalkalım mı?" Dediģimde Derin kısa bir an düşündü.

"İlk önce biraz alışveriş yapalım daha sonra tatlı yeriz." Diyince gelen hesabı ödedim ve kalktık.

"Hep aynı şeyi yapıyorsun ama Buğlem." Dediğinde sevimlice gülümsedim. Ben şirin bir şekilde gülünce Derin asla bana kızamaz. Hadi ama benim gibi güzel,tatlı sevimli birine nasıl kızabilir?

"Tamam sende tatlı ısmarlarsan ödeşiriz."

▶▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶

Bilgisayardan görüntülü olarak konuştuğumuz Derin'e bilmem kaç bin yüzüncü kere sızlandım.

"Bir daha senimle Alışverişe çıkmayacağım Derin, bir daha kendimi alışverişe bu kadar kaptırmayacağım Derin. Özellikle alışverişi senle yapıyorsam." Dedim sinirli bir şekilde. Derin benim konuşmamdan sıkılmış olacak ki konuşmayı kapatmıştı. Bildirim sesi duymam ile birlikte telefonumu elime aldığımda mesaj geldiğini farkettim.

"Sinirlenince çok sevimli olduğunun farkında mısın?"

|Bölüm Sonu|

Bu bölümü yeni kapağımızı yapan Betulsbx ithaf ediyorum.
Kapak için çok teşekkür ederim ♥♥

Sormam gereken birkaç şey var. Cevaplarsanız sevinirim.

1- Bölüm nasıldı?

2- Sizce kim mesaj attı?

3- Sizce kombinler için resim koymalı mıyım yoksa sadece bu şekilde anlatsam yeter mi?

Hepinize iyi geceler ve sizleri çok seviyorum ♥♥♥

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin