//5.fejezet: Hol van Chuu?//

68 8 6
                                    

☆☆☆

Már egy hete, hogy Jouji rajtakapott minket Chuu-val, aki ez miatt kerül engem. Edzésre sem jön, telefonját nem veszi fel. Kezdek aggódni érte. Annyira hiányoznak szép nagy szemei, kis termete, de legjobban a mosolya. Kezdek beletörődni, hogy szeretem. Ja, tényleg! Neki még el sem mondtam! Egyből nyúltam a telefonomhoz, de abban a pillanatban el is vettem a kezem, majd ledőltem az iskolapadra, és elkezdtek potyogni a könnyeim. Nem szeretek nyilvánosan sírni, de most semmi nem érdekelt. Látni akartam Chuu-t. Szomorkodásomból Jouji szakított ki.

-Mi van veled Kei? -kérdezte aggódóan.
-Amióta ránk nyitottál, kerül engem. -válaszoltam könnyeivel küszködve.

Meg akart ölelni, de félrelöktem. El kezdtem őt okolni, pedig semmit nem tett.

-Nem szeretném, hogy miattam kerüljön.
-De már elcseszted! -ordítottam rá, mjad kifutottam a teremből.

Nem tudtam hová, csak futottam. Ki az iskolából, onnan az utcára, ahonnan egészen az edzőtermünkig vezetett utam. Beléptem az ajtón remélve, hogy Chuu itt lesz. De nem volt. Amint tudatosult bennem, lerogytam a földre majd elkezdtem zokogni. Abban a pillanatban benyitott valaki. Reménykedve felnéztem, de nem Ő volt az. Nem más, mint Jouji állt előttem. Egészen idáig követett.

-Keiji, jól vagy? -kérdezte halkan.
-Teljesen összetörtem. Nem bírom Chuu nélkül! Látni akarom kis kezeit, érezni akarom számon az ajkait. -fakadtam ki legjobb barátomnak.

Amint viszont ezt kimondtam, egy kis termetű fiú kiviharzott az öltözőből, majd megcsókolt. Chuu volt az. Abban a pillanatban megállt a lélegzetem. Eltoltam magamtól, vettem néhány nagy levegőt, majd könnyek közepedte erősen átöleltem.

-Köszönöm, hogy itt vagy! -súgtam fülébe remegő hanggal a sírás miatt.
-Soha nem hagynálak el!
-Én itt nem zavarok tovább! -csatlakozott be a beszélgetésbe jouji, majd dalolászva kitáncolt az ajtón.
-Chuu, szeretlek!

Ebben a pillanatban éreztem, hogy megdöbbent. Elengedtem, de visszarántott magához. Éreztem, ahogy könnyei hullanak a vállamra. Letöröltem őket, majd megcsókoltam. Megharaptam alsó ajkát, ezzel bebocsájtást kérve, amit meg is kaptam. Nyelveink összértek, majd elkezdtek játszadozni egymással. Így ment ez percekig, amikor szavaival véget vetett neki.

-Amióta találkoztunk, ezekre a szavakra vártam. Azt hittem soha nem jön el a pillanat, mikor szádból hallom ezeket.
-Én sem gondoltam, hogy az első szerelmem te leszel, de az utolsó is. -mondtam ezzel arra utalva, hogy életem végéig szeretni fogom.
-Sosem gondoltam volna, hogy egyszer viszonozni fogod az érzéseimet.
-C-Chuu... leszel a barátom? -kérdeztem rózsavörös arccal.
-I-igen! Úgy szeretlek! -ugrott a nyakamba.

Még ölelkeztünk egy kicsit, majd kézen fogva elindultunk hozzám. Mindig érezni szeretném csókja ízét, teste melegét. Amint hazaértünk együtt csináltunk vacsorát, néztünk egy romantikus filmet, majd megtörtént aminek megkellett: lefeküdtünk.

-Chuu, szeretnél együtt fürdeni?
-Bármit, amíg veled csinálhatom! -kiáltotta boldogan.

Bementünk a fürdőbe, ahol megengedtem a csapot, majd fél órán keresztül beszélgettünk a habos vízben. Este elalvás előtt még megcsókotam, majd átöleltem, és egymásnak simulva aludtunk el. Reggel egy búcsúcsókkal hazaindult, hogy még suli előtt jelentkezzen családjának. Lassan én is elindultam, amikor egy gyenge lökést éreztem a vállamon. Jouji volt az. Beszámoltam neki szóról-szóra a tegnap estéről. Azt mondta aranyosak vagyunk és ő ship-el minket. Ezért is a legjobb barátom. Vele mindent megbeszélünk. Ezt csak neki merem elmondani.

SZIASZTOOOK! Itt vagyok az 5.fejezettel! Ez most elég mozgalmasra sikerült! Nem szerettem volna leírni a "bizonyos dolgot", így szerintem gyerekbarátabb, de ha szeretnétek, hogy jobban kifejtsem akkor jelezzétek kommentben. Ha tetszett, ne felejts el vote-olni! ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dancing LoveWhere stories live. Discover now