*Næste dag*
Det igår var faktisk hyggeligt. Det blev dog en smule akavet, engang imellem, men så flækkede vi bare af grin! Bagefter gik vi udenfor, og Vincent KYSSEDE MIG!! Hvorfor skal det lige være ham, der skulle hate den blog?! Hvorfor kan det ikke bare være Izzy?!
Jeg skynder mig at tage tøj på, og kigger på mit ur. 7:41. Jeg kan lige nå at tage et smut forbi min blog. Er der mon sket noget nyt?
Ja, det er der. Der er kommet en masse nye kommentare. De er allesammen fra mit sidste indlæg "3 lifehacks".
"Hej A. Du laver rigtig gode indlæg!!"
"Fortsæt med det gode arbejde"
"De er mega gode. Har prøvet dem alle 3 og de virker!! Du er bare den bedste blogger i verden💗 🌍 "
YAY! Jeg elsker mine følgere! Og jeg har allerede 324! Det går mega stærkt!
Nå, men jeg må vist tage afsted nu. Klokken er mange.
•~*~•
"Kom så, Izzy, kom så Izzy!" Råber en klump i skole gården. Ja, jeg slås med Izzy. Eller hun slås med mig.
Jeg opdager, at en person maser sig gennem klumpen. DET ER VINCENT.
"Hey, stop Izzy?! Hvad har Anna gjort dig?! Tænk at du kan mobbe såden en smuk pige." Siger han. Alle eleverne stopper pludselig med at grine.
Smuk. Kaldte han mig lige smuk?! Hvor sød kan en dreng dog være?! (Udover, han hader min blog.)
Vincent hjælper mig op, og vi går en tur rundt i skolegården.
"Det var hyggeligt igår." Smiler han.
"Ja. Rigtig hyggeligt." Smiler jeg.Jeg får pludselig øje på Jasmin & Zach. Nårgh, jeg havde glemt at fortælle om dem. De er mine rigtig gode venner, og de er faktisk også tvillinger. Zach er ovenikøbet bøsse, så vi har et meget "girly squad". Vi har den perfekte trekløver.
Jeg skynder mig hen for at kramme dem, imens Vincent bare står akavet.
"Uha, hvem er den hottie, derhenne?" Spørger Zach nysgerrigt. Mig og Jasmin fniser. "Det er bare Vincent. Han er megaaaa sød!" Siger jeg.
"Er han til drenge?" Spørger han. Vi fniser endnu mere. "Det tror jeg ikke, da vi lige har været på 'date' sammen. Men det kan være han er til begge køn." Siger jeg. "Vil du ikke nok spørge ham? Pleeeease?" Siger han, med sine topnuttede hvalpeøjne. Enhver dreng ville falde for ham!"Jo, det skal jeg nok." Fniser jeg.
•~*~•
Dagen er ovre. Mandagen var egentlig ret god. Jeg takkede nej til at tage på date med Vincent, og være sammen med Jasmin & Zach. Jeg ville hellere fokusere på noget andet; min blog. Det er min hobby.
Og det bedste var, at da jeg kom hjem, havde jeg 504 følgere! Det går SÅ stærkt.
"Mange tak for 500. Har enda over! Det går mega hurtigt og kan kun takke jer for det! 😍❤️
I er de bedste følgere i verden!!"Send.
Der går ikke længe, før der er nogen der liker indlægget. Det er en pige, ved navn izzyprincess2000, der liker. Hun har også liket alle mine andre indlæg. Men jeg tror ikke, at det er Izzy "fra skolen". Jeg mener, der er jo mange i verden der hedder Izzy/Isabella, ikk'?
YOU ARE READING
Bloggeren [Afsluttet!]
Teen FictionEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...