24.Bölüm

17.9K 329 30
                                    

HEPİNİZE MERHABA OKUYUN LÜTFEN

BİZİM MEHVEŞ'İ JANE OLARAK DÜŞÜNÜN.JANE'İN TÜRK VERSİYONU.AYRICA ZEYNEP VE KEREM EVLİ DEĞİL HENÜZ.NEYSE İYİ OKUMALAR. :) ♥

"Duydun Kerem,öp beni."

"Ne diyosun sen ya?Parçalarım kızım seni.Kerem öpmiyceksin!"

"Valla bu bi oyun.Cesaret dedi o kaşındı.Öp."

"Gel lan sen buraya!" Zeynep ayağa kalktı ve bi anda Mehveş'in yanağına yumruğunu geçirdi.Mehveş daha yumruğun şokunu atlatamadan Zeynep tekmeyi de geçirdi Mehveş'in kıçına.Kerem,Melis ve Barış Zeynep'i tutmaya çalışırken bu fırsattan yararlanıp Mehveş ayağa kalktı. Mehveş Zeynep'e vurmak için hamle yaptığında Melis onun tarafına geçip Mehveşi tutmaya çalıştı.Küfürler,bağırışlar havada uçuşuyordu.

Zeynep Kerem ve Barış'ı. Iraz ittirip Mehveş'in saçını çekip duvara fırlattı. Yürü be Zeyno kim tutar seni.

Mehveş toparlanıp tam Zeynep'e vuracakken Kerem ikisinin arasına girdi. "Yeteeer."

Şuan Mehveş ve Zeynep'i görseniz,Saç baş dağınık,kıyafetler çekiştirilmekten buruşmuş.Ama en kötüsü de Mehveş :D Yanaklarının biri kıpkırmızı diğeri mosmor.Saçları elektrik çarpmış gibi ve kolunda hafif morluklar. Zeyno dan korkmalıyız.Sen neymişsin be Zeyzey.

"Ya bi sakinleşin oturun şöyle.Güzelim sakin ol.Bebeğimizi düşün.Geç mutfağa.Mehveş otur şuraya!"

"Ya ne sakin olcam be ben bu orospu sevgilini yolarım seni-" Mehveş lafını tamamlayamadan Kerem yanağına tokatı geçirdi.Mehveş acıyla inledi.

"Biraz daha burda durursam seni parçaların Mehveş!" deyip Zeynep'in arkasından mutfağa gitti.

"Güzelim iyi misin?Bi yerini acıttıysa söyle."

"Hayır bana birşey yapamadı o salak.Ama neden ayırdın bıraksaydın onun ağzına sı-"

"Bebeğimiz korkmuştur annesi."

"Haklısın..Ya benim bebeğimizide düşünmem lazımdı özür dilerim ama dayanamadım yani.Öp beni ne ya?"

"Önemli değil siz iyiyseniz sorun yok..Hem güzelim sen onu pataklamasaydın ben yine öpmezdim ki..Ama süper bi planım var."

"Ney?"

"Bak şimdi........"

-

"Kuzi sana inanamıyorum!Zeynep hamile ona bunu nasıl yaparsın?"

"Ya ben sadece oyun için öp dedim.O kaşar kudurdu."

"Kendine gel Mehveş!"

"Melis ne diyosun ya?"

"Bak.Sen kuzenim olabilirsin ama Zeynep benim her zaman yanımda olan,beni nolursa olsun,küssekte,kavga da etsek asla bırakmayan sahip olamadığım kız kardeşim gibi..Hiç sahip olamadığım kızkardeş..Evet seninle vakit geçirdim çünkü seni özlemiştim.Ama Zeynep'e bir daha hakaret edersen Zeynep'in yapamadığını ben yapar bi kaşık suda boğarım seni."

"Melis se-" o sırada Zeynep ve Kerem gelir.Gayet güler yüzlü bir şekilde.

"Hadi mızıkçılık yapmadan oyuna devam edelim."

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin