☆proloog☆

76 12 32
                                    

P.o.v. Lotta

'Nee! Zo kun je niet zijn!' Roep ik uit. Merit kijkt rood van schaamte weg. 'Ik zie dat het zijn hart ging breken als hij erachter kwam he! En wat heb je nu bereikt, twee gebroken harten!' Schreeuw ik in haar gezicht. 'Eigenlijk 3 als je mij ook mee rekent!' Roep ik erachter aan. Een zacht geluidje ontglipt merits mond. 'Ja schaam je maar' zeg ik. 'Je zult de gevolgen nog wel ondervinden. Misschien schoppen we je wel uit het kanaal. Want je hebt op ons gecheat. En fucking mensen gebruikt en hun hart gebroken alleen maar zodat je Jer jaloers kon maken. OOKAL WIST JE DAT HIJ FUCKING MIJN VRIENDJE WAS!' Schreeuw ik. Een traan rolt over mijn wang. Ik kan niet geloven dat Merit, mijn beste vriendin, degene die ik vertrouwde me zo ontzettent heeft veraden. Nu begint ook Merit zachtjes te huilen. 'Ja huil maar. Dan weet je ook hoe wij ons voelen.' Zeg ik half spottend. Merit draait haar hoofd weg. 'Oh ga je nu doen alsof je spijt hebt?' Vraag ik geërgerd. 'Je had wel even eerder kunnen bedenken VOOR je dit deed he' zeg ik. Voorzichtig knikt ze. Ik wil haar echt zo graag slaan, maar ik hou me ik. Ik bijt op mijn lip en zeg: 'ik denk dat we klaar zijn'. Daarna draai ik me om, Merit achterlatend.

P.o.v. Merit

'Ik denk dat we klaar zijn'. Ik heb het nu echt verkloot, waarom kwam dit idee überhaupt in mijn stomme kop op. Ik huil zachtjes terwijl Lotta zich omdraait en bij mij vandaan loopt. Weg, weg uit mijn zicht. Weg uit mijn leven. Ik draai me om en ren, ik ren tot ik niet meer verder kan en stop bij een bankje ver weg van de rest. Ik huil daar totdat ik in slaapval.

Heyy dit is de proloog en gelijk ook een stuk uit het boek. De lotta pov by altijdlotta en de merit pov by mij. Maar hierna gaan we elkaars povs schrijven.

MENSEN VOOR DE WEDSTRIJD, NOG 12 UUR OM TE STUREN!

cheating on usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu