Ma numesc Avery și am împlinit de curând 16 ani. M-am mutat de curând în Los Angeles cu părinții mei și frații mei . Am o sora mai mare pe nume Sara care are 17 de ani și un frate tot mai mare pe nume Mason care are 18 ani.Sunt entuziasmata ca mâine părinții mei Richard și Jane o sa ma înscrie la liceu ,dar îmi este frica ca nu o sa ma acomodez prea ușor cu noul colectiv.Mason și Sara nu își fac griji fiindcă ei se integrează foarte ușor, dar eu sunt timida.
Acum este ora 18:58 și trebuie sa cobor jos în 2 minute fiindcă în familie se ia masa mereu la 19:00 și sunt reguli stricte.Decid sa ma schimb în trening și sa îmi prind parul într-un coc lejer.Am ajuns la masa,dar nu era nimeni și era goala. Când ma duc spre ușa de la intrare era mama care se pregătea sa ma strige:
J:Tu ce faci în trening?
Eu:Coboram la masa ....ca întotdeauna
J: Deci frații tai nu te-au anunțat...
Eu:Ce sa ma anunțe?
J:Pai,în seara asta ieșim în oraș sa sărbătorim prima noastră noapte în Los Angeles !Haide...schimba-te și tu repede
Eu:Nu ma mai schimb,e târziu deja . O sa stau acasă și o sa comand pizza
J:Cum vrei tu draga mea ( și ma pupa pe frunte în timp ce un claxon se aude din fața casei ) . Trebuie sa plec . Sa fii cuminte !!
Eu: Da mama...Nu cred ca a fost o ironie ca frații mei nu mi-au spus ca ieșim în oras.Asa fac ei câteodată. Ei doi sunt uniți iar eu ma simt ca și cum sunt singura la parinti.Incerc sa uit de acest gând rău uitându-mă la serialul meu preferat Pretty Littel Liars preț de 3 ore pana când constat ca încă nu am făcut comanda la pizza . Sun la pizzerie și aflu ca este non-stop.Dupa ce comand ce vreau și îmi spune ca în aproximativ o ora ajunge ,ma decid ca vreau sa merg la magazin ca sa îmi cumpăr tampoane fiindcă nu mai sunt și am mare nevoie urgent . Îmi mai iau o haina pe mine și ma încalț. Afară este ceață.Doar drumul cu felinarele îmi luminează calea pana la fundătura de la capătul străzii unde se află magazinul. Am trecut pe lângă un ceas mare și arata ca este deja 23:30 asa ca ar trebui sa ma grăbesc fiindcă dacă ei vin și nu ma găsesc acasă se panichează. Încep sa alerg ca sa ajung mai repede dar cineva ma trage de mână. Era un boschetar care mirosea oribil și arata și oribil .
El:Bună, te-ai rătăcit pe aici ?
Eu:Nu e treaba ta
El: Dacă imi cumperi ceva din magazinul ala nu iti fac nimic....
Eu: Bine.....asa sa fie :)Privirea mea diabolica nu a fost observata de către el fiindcă era mangă. Am ieșit din magazin cu un pachet de tampoane și cu un spray cu piper .
El:Ce e asta păpușă? E cumva frişcă?
Eu: Da ,gusta puținDupă ce i-am dat cu spray în ochi ...fug cat pot eu de tare . Ma uit în spate și observ ca omul și-a revenit din ebrietate ,dar iau trecut și ochii și este pe urmele mele . Aproape am ajuns acasă și vad mașina de pizza și pe băiatul cu pizza coborând și îndreptându-se spre ușa. În spatele meu nu mai era nimeni . Chiar când m-am apropiat de mașină, el voia sa plece .
El:Bună! Locuiești aici ?
ERA ATÂT DE FRUMOS ÎNCÂT M-AM BLOCAT PENTRU UN MINUT .Era blond cu ochii mari și căprui, înalt și bine făcut.
El:Ești bine ..?
Eu:Da,sunt bine .Scuze. Și da,locuiesc aici
El:Te costă .....
Chiar atunci boschetarul acela a venit pe o bicicleta strigând ,,O sa mi-o plătești fetițo!!!" În clipa aceea ,din instinct m-am dus în spatele băiatului cu pizza . Când s-a apropiat omul acela de noi el a coborât imediat de pe bicicleta furata venind spre mine cu niște ochi mari și roșii. Eu am țipat ,iar in același timp băiatul de care ma ascundeam mi-a înmânat pizza și a început sa îl lovească cu pumnii în burta și în față pana când i-a dat sângele și i-a spart nasul .Apoi l-a aruncat în tomberon .
El:Asta explica ochii lui roșii și spray-ul din mâna ta .
Apoi se îndreaptă spre tipul pe care tocmai l-a aruncat la gunoi, îl ia de par și ii spune printre dinți ,,Dacă te mai atingi de fata asta,îți dau o bătaie mai zdravănă decât asta "
Eu: Deci cat ma costa?
El:15 dolari
După ce i-am dat banii , mâinile noastre s-au atins și am simțit deja fluturași în stomac .
El:Vrei sa stau cu tine pana când părinții tai se întorc.
Eu:Sigur .
Intram în casa ,aprind lumina și îl conduc în living.
El:Cum te cheamă? Presupun ca te-ai mutat recent aici ca nu te-am mai văzut
Eu:Ma cheamă Avery ,și da m-am mutat recent cu familia mea
El:Cati ani ai ?
Eu:16 ani
El:Acum presupun ca vrei sa iti spun și eu despre mine
Eu:Da....
El:Ma cheamă Edward ,am tot 16 ani și învăț la un liceu care este la câteva străzi distanta.
Eu: O doamne!! Mama o sa ma înscrie la acel liceu chiar mâine. Poate o sa fim colegi .
E:Da,ar fi super
Eu:Ma duc sa aduc apa
E:BineMerg la bucătărie și pun apa în pahare. Ma simțeam ciudat ca simțeam o respirație calda pe gatul meu pana când un corp sta lipit brusc de al meu . Din greșeală scap sticla cu apa pe jos fiindcă nu m-am așteptat la asta . Îmi da încet tricoul jos ,iar eu ma întorc imediat cu fața la el ii dau cu palmele peste mâini și ii dau un picior la organul genital .
Eu:Ce crezi ca faci ? Ne cunoaștem abia de 5 minute
El:Am vrut sa vad dacă ești ușuratica, e plin de fete ca astea în Los Angeles . Dar tu ești diferita.Brusc,atracția pentru acest bărbat a scăzut în ochii mei
Eu:Ieși afara sau spray-ul acela ajunge în ochii tai ca omul de afara !
Și îndrept degetul arătător spre spray-ul de pe masa
El:Bine,cum vrei tu . Ne vedem la liceu. O seara frumoasa la fel ca tine.
Părăsește casa,iar eu imediat curat mizeria cauzata din cauza lui . Ma schimb repede în pijamale ca sa nu creadă părinții mei ca am fost plecata , încui ușa ,îmi iau pizza și laptop-ul în patul meu și imi continui serialul ca și cum nu s-a întâmplat nimic .
~După o ora mai tarziu~
Constat ca am adormit după ce aud o bătaie puternica în ușă care ma trezește. Spre surprinderea mea era....
Dacă v-a plăcut primul capitol al acestei povesti și sunteți curioși cine era la ușă și ce se va întâmpla în continuare, spuneți ,,next" în comentarii ,iar eu voi continua povestea făcând capitole mult mai lungi ca acesta! Susțineți-mă!
CITEȘTI
A doua şansă
Teen FictionO fata care doar ce s-a mutat în oras și deja are probleme în familie.Aceasta familie a ei crede orice aude în jur și o acuza pe nedrept pe fiica ei pana când aceasta cedează emoțional. Mai multe aflați dacă citiți! ! Sper sa va placa :)