1.Închid uşa, sting lumina, trag oblonul şi încui. Magazinul meu de vise nu mai vinde nimănui!
2.Vrei să mă schimbi? Schimbă-te tu primul. Tu ești doar personajul. Eu fac filmul!
3.O fetiță de 5 anișori și-a întrebat fratele mai mare: "ce e iubirea?" El i-a răspuns: "Iubirea e atunci când tu îmi furi ciocolata din ghiozdan în fiecare zi și totuși... o țin în același loc mereu..."
4.Fac ce vreau nu-i treaba ta, nu-mi da sfaturi, nu te băga. Nu vreau prieteni falși: AM DEJA!
5.Pe mine nu mă așteaptă nimeni, nicăieri, niciodată!
6.Ce-ai mami? Mie poți să-mi spui. Promit că ce-o să-mi spui n-o să uit. Și n-o să uit nici după primul cui. Când vom fi fiecare în filmul lui...
7.Nu te ascunde după masca ce nu o poți purta... Nu-ți mai distruge tenul prin a te înlăcrima... Tu copile alungă dragostea, și dă drumul viselor ce le aveai cândva...
8.Nu promite când ești fericit. Nu răspunde când ești nervos. Nu decide când ești trist.
9.Aș vrea să cred vrăjeală ta. Dar tot ce-mi spui e BLA BLA BLA
10.Chiar de-ar fi greu, tot aș zâmbi și chiar dacă aș fi plină de probleme, tot aș glumi! Pentru că știi... viața e grea și lumea e rea, cum aș putea să rezist? dacă nu m-aș purta așa...
va place? po sa pun si statusuri amuzante :)