Pohled Cheryl :
Liam zas jel za tou Emmmou . Nenávidím jí a nezaslouží si mého Liama . Ano jsme spolu kvůli smlouvě , která brzy skončí , ale on se ke mě ještě rád připlazí . Miluje mě jen si to nechce uvědomit . Bohužel . On si to ale uvědomí a já s ním ráda budu . Spala jsem s ním už kdysi . Řekla jsem mu , že malý Bear není jeho což možná není . Nevím . Doufám že jeho je . Zítra půjdu s mým přítelem na testy a uvidí se koho ten malý je .
Pohled Liama :
Nemohl jsem být už dneska v nemocnici s Emmou . Přeci jen mám na táboře podepsanou smlouvu , takže tady musím být navíc ty holky chtěly vidět i mou osobu . Šel jsem k mému týmu a pozdravil jsem se s nimi . Bylo mi líto , že tady není moje láska . Co se ale dalo dělat . Upřímně naprosto nic . Bohužel .
"Takže dneska půjdeme na tůru dvacet kiláků na hrad co je tady " řekl jsem a ty holky vypadaly dost překvapeně . Ihned začala většina z nich nesouhlasit . Nebylo to vůbec překvapivé , ale je to tam hezký a bude je to snad po cestě bavit .
"Holky klid bude sranda " zasmál jsem se "Bude to zábavný . Po cestě se budou hrát hry , budou i pauzy a tak . Jinak na hradě je to opravdu hezký s kluky jsme tam byli takže vám mohu slíbit , že se vám tam bude líbit " usmál jsem se . Pak jsem jim dal různé instrukce ohledně výletu a poté jsem šel zpět do chatky , kde byla Cheryl .
"Půjdeš s malým také ?" Zeptal jsem se a napil se z flašky limonády .
"Jo půjdeme " usmála se , já přikývl a zalezl do mého pokoje. Svlékl jsem se a zůstal jen v boxerkách . Vzal jsem si tepláky a tričko . Do batohu jsem si dal flašku s vodou , peněženku , mobil a dalších několik potřebných věcí . Pak jsem šel zpět a čekal na Cheryl a malého Beara. Vůbec mě nepřekvapilo, že jim to trvá dlouho. Prostě ženská a Beara obléká co nejvíce reprezentativně jak ona sama říká.
"Tak jsme tu " usmála se po nějaké době . Byl jsem rád za to, že už přišly. Nemám rád čekání, ale jak je vidět, tak to mám blbý.
"To jsem rád " usmál jsem se , vzal jsem od ní toho malého a šli jsme na místo, kde je sraz s tábornicemi. Zatím tu ještě nikdo nebyl což mě nijak nepřekvapovalo. Přeci jen musí se připravit a tak. Byli tu kluci takže jsem s nimi začal dělat kraviny a začaly jsme je dělat i s malým Bearem. Cheryl říkala , aby jsme ho to neučily, ale my jí v tomhle silně ignorovaly.
"Zayne lásko proč jsi na mě nepočkal ?!? " zeptala se naštvaně Gigi co sem napochodovala. "Promiň, ale.." chtěl pokračovat , ale ona ho vyrušila. "Co ale ? Prostě jsi na mě mohl počkat to by tě nezabilo!" křikla.
"Víš proč jsem nečekal ? Chceš to vědět ? Protože nechci čekat do důchodu než se připravíš!" zařval . Překvapeně jsem se na něj podíval. Už dlouho jsem ho neviděl takhle naštvaného, tudíž mě toto jeho chování dost překvapilo.
"Že to zrovna říká ten, co si geluje vlasy hodinu a má plnou poličku nějakých hnusů na vlasy!"
"No a co ? Prostě mám rád svoje vlasy co je na tom sakra tak hrozného ? Navíc ty taháš sebou tunu makeupu jako kdyby ti měl nějak pomoct !"
"Takže tím naznačuješ co ? Že jsem hnusná ?! " křikla a byla rudá vzteky.
"Cože ? Ne ! Jen prostě nesnáším , když jsi nalíčená nez toho vypadáš mnohem lépe!"
"Jak myslíš , ale já prostě potřebuju být dokonalá, takže makeup potřebuju "
"Sakra nepotřebuješ ! Hlavně nehubni už prostě Gigi vzpamatuj se a jez " řekl Zayn na což se ona jen ušklíbla.
"A proč bych měla ? Myslíš že chci být tlustá ? Chceš snad abych měla na celém těle špeky ? Ještě zhubnu pár kilo a pak se budu už jen udržovat na té váze "
"Prosím Gigi přestaň bojím se o tebe vždyť už takhle jsi vyhublá " řekl Zayn a rozbrečel se. "Nejsem vyhublá " namítla "Jsi vždyť já se bojím , když spolu spíme abych ti neublížil ! Zlato vždyť takhle ta hubenost už ani není hezká !"
Takže po dost dlouhé době nová kapitola :) Jinak jaký máte názor na Gigi ? Teď ani nemyslím v příběhu, ale myslím v realitě :) máte jí rádi nebo ne ?
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanfictionSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...