Wonho

167 7 8
                                    



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okuldan sonra arkadaslarimla gezip tozmak icin nihayet annemden izin alabilmistim ve artik eve donme vaktim gelmisti. Cafe de cok kalmistik oradan ciktigimizda saat09.15 'i gosteriyordu. Ve karanliktan korkan ben eve kendi basima gidicektim. Erkek arkadasim benimle gelmekte israr edince onu kiramadim. Zaten otobusle gidicektim ama otobusten sonra uzun bir sure yurumem gerekiyordu. Bu yuzden Wonho (ShinHoseok) da benimle geldi. Otobusten inmistik bile her dakika araba kalktighi icin araba beklememistik. Beni taksiyle birakmak istemisti ama ben kabul etmedim.

Yurumeye basladiktan bir sure sonra Wonho bir simit satan bir adam gormustu ve bana bakarak 'sabahtan beri dogru durust hicbir sey yemediginin farkindayim prenses bu yuzden bunlari almak zorundasin beni bekle ' dedi ve adamin yanina gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yurumeye basladiktan bir sure sonra Wonho bir simit satan bir adam gormustu ve bana bakarak 'sabahtan beri dogru durust hicbir sey yemediginin farkindayim prenses bu yuzden bunlari almak zorundasin beni bekle ' dedi ve adamin yanina gitti. Geri geldiginde elindeki simiti bana uzatti. Hadi ama sabahtan beri zaten utancimdan yiyememistim tabi onun bunu bilmesini beklemiyordum. Ama en azindan bana dik dik bakmayi kesemezmiydin. Yanaklarimin pembelestigini hissedebiliyordum. Sadece iki haftadir cikiyoruz ve onun bunu bilmesine imkan yok. Baskalarinin yaninda hicbir sey yiyemiyordum. Bana guvenmesi icin bunu yapmaliydim. Sadece birkac isirik alabilmistim. 

                            (Emniyet kemerlerinizi takin gencler )

Bir yandan konusup bir yandan da yuruyorduk bana oyle guzel bakiyordu ki anlatamam hic beklemedigim bir anda elimde bir sicaklik hissetmistim ve Wonho'nun elimi tuttugunu fark etmemle yanaklarim iyice kizarmisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir yandan konusup bir yandan da yuruyorduk bana oyle guzel bakiyordu ki anlatamam hic beklemedigim bir anda elimde bir sicaklik hissetmistim ve Wonho'nun elimi tuttugunu fark etmemle yanaklarim iyice kizarmisti. Ben cok heyecanlanmistim sanki .. Sanki uzun zamandir bu ani bekliyormusum gibi hissettim. Onunla beraber olmak icin ikimizde cok seyler atlattik ve artik beraberdik bununla birlikte onunla sadece birkac kez disari cikmistim ve hala o bu yemek konusunu fark edememisti ya da bu onun aklina gelmemisti. Artik eve cok yaklasmistik ve sanirim Alien (kopegim olur kendileri ) beni goremeyince telaslanmis her gun okuldan eve geldigim saatlerde beni bekler onu tamamen unutmustum .

 Artik eve cok yaklasmistik ve sanirim Alien (kopegim olur kendileri ) beni goremeyince telaslanmis her gun okuldan eve geldigim saatlerde beni bekler onu tamamen unutmustum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annemler onun icin farkli isim kullaniyorlar cunku ona sadece ben Alien diyebilirim. Annemler soylediginde sevimli olmaktan cikip bir canavara donusebiliyor. Sevimli dedigime bakmayin o bir Sibirya Kurdu ama cok sevimli bence. 

Karsimda Alien 'i gorunce sasirmis ve bir o kadar korkmustum. Daha once ne kadar tehlikeli bir kiskancligi oldugundan bahsettigimi hatirlamiyorum ve su an beni Wonho 'nun elini tutarken gordu. Allahim bu kopek ne kadar zeki boyle . 

Uzerimize kostugunu gorunce Wonho biraz korkmus olabilir belki ama sadece beni kiskaniyordu. Kopeklerden ben de korkuyordum ama Alien bir istisnaydi ve kucuklugunden beri benimleydi.Wonho bu durumda bile beni korumaya calisiyordu. Elimi daha sıkı kavrayarak onume gecti ama isik hiziyla onu geri cektim ve Alien uzerime atladi. Benim onu sevdigimi gorunce anlamisti ama is isten gecmisti. Onun da kopeklerden korktugunu anlamistim. 

_Adi ne ? 

Alien dedim ama onun hemen Alien a seslenecegini dusunememistim. Alien ona hirlamisti ve benim ikazimla oldugu yerde kalmisti 'O' isimle sadece ben sesleniyorum ve baskalalari bunu yaptigi zaman hoslanmiyor diye ekledim . Sey sanirim seni ona emanet edebilirim. Dedi cidden bu kadar korkmusmuydu?!

Seni benden daha iyi koruyabilir dedi ve yanagima bir opucuk kondurup o gozlerini benden cevirmisti . Arkasina donup gidicekken ona 'Seni Seviyorum ' dedim . Bende diyerek kucuk bir tebessum ettiginde ona gercekten asik oldugumu bir kez daha anladim .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Arkadaslar beni destekleyenlere tesekkur ediyorum ama yorum ve oy sayileri azalmasin lutfen . yazim yanlislarimi bile dile getirebilirsiniz . cunku buna gucenmem aksine mutlu olurum. Memnun olmadiginiz seyleri de soyleyebilirsiniz . Ve lutfen begendiyseniz arkadaslariniza da tavsiye edin bu konu hakkinda daha once hic yazmamistim ama 2.2 K olduk bile bu yuzden sizlere cok tesekkur ediyorum ve hepinizi opuyorum .

🍲😴🚹🐎👽💪🐰✌bu arada bu emojileri bulabilecekmisiniz bakalimm???💕💕💕💕💕💕💕

♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin