Puteri:syafiq,tolong datang club. Please saya nak cakap sesuatu dekat awak.
Syafiq:cakap jelah apa yang kau nak cakap,aku malas nak drive.
Puteri: tak boleh,awak kena datang jugak. Kalau tak saya bunuh diri.
Syafiq: ish yelah-yelah *letak telefon* Main ugut² pulak. Aku bunuh betul-betul baru tahu. Ish,apa lah yang dia nak cakap dekat aku nih dah lah penat dengan kerjanya x siap lagih.
(Dengan terpaksa syafiq bagun ke kereta lalu pergi ke club untuk berjumpa ex-girlfriendnya iaitu puteri)
Puteri: nah minum lah dulu
Syafiq: air apa nih
Puteri: arak lah
Syafiq: aku tak minum air kencing setan.
Puteri: okeylah,kejap. Pelayan tukar air nih. Saya nak fresh orange.
Pelayan: baiklah *bagi fresh orange*
Syafiq: kau nak cakap apa,cakaplah *minum air*
Puteri: erm,sebenarnya.
Syafiq: sebenarnya apa, cakaplah
Puteri: wait, i nak jumpa kawan i jap.
5 minit kemudian
Syafiq: lamanya perempuan nih "kenapa kepala aku rasa pening nih.sakitnya"
Puteri: kenapa nih *senyum sinis*
Syafiq: tak ade apa-apa. Kau cakaplah apa yang kau nak cakap,aku nak balik cepat nih.
Puteri: sebenarnya tak ade apa-spa pun yang saya nak cakap cuma saya nak ajak awak minum jer.
Sysfiq: ish,kau nih saja kan. Dahlah aku nak blah.
Puteri: tapi..
Syafiq: hah tepi. *tolak puteri sampai jatuh
Puteri: Ah f*cking boy
(Selepas Syafiq keluar dari club dia terus membawa kereta yang dipandu nya ke hotel kepunyaan keluarga nya)
Pekerja: Encik Syafiq..
Syafiq: tak payah ikut saya,saya nak rest.
Pekerja: baiklah
Syafiq: *jalan* air apa yang dia bagi dekat aku nih. Pening sangat nih,nafsu aku pun tiba-tiba naik. Ahhh (keluar lif terus masuk bilik)
Syafiq: hah panas *buka baju*
Perempuan: siapa awak?
Syafiq: Ahhh
Perempuan: siapa awk?
Syafiq terus berkhayal dengan kesan ubat khayal dan pil perangsang yang diberi oleh puteri
Perempuan: sakit,sa..sakit,ahhh.
Syafiq: sayang...
Perempuan: *menangis*
YOU ARE READING
You Pregnant My Child Girl !!!
FanfictionKerana Pengkhianatan seorang insan.. 2 insan yang dulu nya tidak kenal antara satu sama lain telah bersatu dengan satu ijab kabul. Bukan hanya disebabkan pengkhianatan tapi kandungan yang di kandung perempuan itu memerlukan kasih sayang seorang ayah...