Optsprezece

3.2K 200 14
                                    

        După ce s-a sunat, Raven a ieşit glonț din clasă, dar urmată îndeaproape de Maya.

-  Unde te duci? întreabă ea.

-  Să mă întâlnesc cu un prieten, ce zici te bagi la o farsă? îi spune ea zâmbind.

-  Normal că mă bag şi nu trebuie să îmi spui, Xander, nu? spune şi ea îi confirmă.

          Raven îi spuse ce s-a întâmplat între ea şi Xander şi cum a făcut-o de două ori o femeie uşoară, iar când Maya a auzit, a hotărât într-un final să nu îi spună nemernicului de Xander nimic de farsă.

          Maya îl ştie de foarte mult timp, s-au întalnit acum mult timp în urmă şi au trecut prin foarte multe împreună, dar niciodată nu-l auzise să spună unei fete că este ceea ce nu este, exact ca Raven. Nu ştia de ce, dar simțea că Raven şi ea vor avea o prietenie de durată, deoarece nu este ca celelalte fete, o arogantă care se crede buricul pământului.

          Fetele se duc în parcul de lângă liceu, acolo unde Max le aşteptă pe o bancă. Când le vede se duce la ele şi le salută şi face cunoştință cu Maya.

-  Deci, pot să ştiu de ce m-ai chemat?Să ştii că am văzut un tip mişto la Starbacks şi tu m-ai deranjat, o mustrează pe Raven, dar o spune în glumă.

-  Lasă băieți acum Maximilian, spune Raven serioasă. Avem de planificat o farsă, spune cu o voce malefică.

        După ce au făcut planul, Raven îi va da un mesaj lui Xander spunându-i că vrea să se vadă urgent la Starbacks, iar el când va ajunge acolo, logic se va aşeza la o masă, iar după o oră,adică speră să o aştepte atât, va intra Max în acțiune şi se va duce la el şi se va da la el.Iar Max îi va spune lui Xander că eu i-am zis ca este gay şi de asta l-a băgat în seamă, bine dacă Xander nu se va enerva şi nu îl va bate pe Max înainte de a-i explica.

-  Deci ați înțeles? întreabă a mia oară Raven.

-  Da Raven, nu suntem bătuți în cap!spun amândoi la unison.

-  Ok, deci operațiunea "Xander Gay" a început, spune Raven iar Maya şi Max încep să râdă de numele operațiuni, dar Raven nu îi ia în seamă.

***

         Xander îşi ia "prânzul", adică un om care a ieşit din puşcărie pentru omorârea soției şi copilului său. El urăşte acest tip de persoane, adică cele care fac rău semenilor săi, iar acesta este singurul motiv pentru care se bucură că este vampir.

        În lumea vampirilor, nici un vampir nu îşi face rău altui vampir, ci toți se respectă, iar dacă se ceartă, se bat puțin, dar după redevin prieteni şi nu au resentimente. Dar oamenii se rănesc unii pe alţii în cele mai odioase feluri, mai ales minciuna, înşelătoria şi omorâtul.

          După ce şi-a terminat "masa" telefonul îi vibrează în buzunar,semn că a primit un mesaj.

        *Hei Xander,sunt Raven,vrei să ne vedem la Starbacks la 17:00?*

        Xander se uită ciudat la mesaj şi nu întelege de unde are numărul lui de telefon. Dar după se gândeşte la Maya, îi formează numărul de telefon şi la al doilea apel îi răspunde:

Hei Xander cu ce ocazie mă suni?

Nu ştiu, poate pentru că am primit un mesaj de la Raven, şi mă gândeam de unde are numărul meu, pentru că eu nu îmi amintesc să i-l fi dat.

I l-am dat eu, nu te superi, nu?

Nu, dar cu siguranță are un plan!

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum