Hibridek
Kora reggel elindultunk Mystic Fallsból az Appalache hegységbe vérfarkasokat keresni. Több napi séta után találtunk egy farkas falkát. Mondanom sem kell hogy mindet hibriddé valtoztatta. Kell egy kis idő amíg átváltoznak. Remélem nem akarja ezt sokáig csinálni. Ember vagyok. A vérveszteség megölhet.
Mystic Fallsban:
Damon nem túl sokszor hagyja el a házat de ha igen akkor is csak a Mystic Grillbe megy piálni. Damon odament a pulthoz hogy igyon valamit. Stefan és Elena a biztonság kedvéért elkísérték. Ők kissé lemaradva beszélgettek.
-Nem kellene elmondani Damonnek elmondani hogy hol van Camilla?-kérdezte Stefan.
-Nem azt mondta hogy ne mondd el?
-De, de talán jobb lenne ha tudná.-mondta Stefan.
-Nem tudom. Nem hiszem hogy jó ötlet elmondani.- ketelkedett Elena Stefan felvetésében.
-De így mást sem csinál csak iszik. Ha tudná talan...
-Szóval ti tudjátok hogy hol van és nekem nem szóltatok.
-Csak téged akartunk megvédeni. -mondta Stefan.
-Engem csak nem akarjatok megvédeni.- mondta idegesen Damon.
- Csak nem akartuk hogy hülyeséget csinálj.-mondta Elena.
-Nektek elmondta hová megy?- Damon egyre idegesebb lett.
-Nem. Csak pont hallottam. -mondta Stefan.
-Vagyis amióta elment tudod hol van és el sem tervezted mondani.
-De igen. Csak nem most.
-És mégis mikor?- ordibált Damon.
-Nyugodj meg Damon. - próbálkozott Elena.
-Hogy lehetnék nyugodt mikor mindenki csak hazudik? Mondjátok meg hol van!
-Damon szerintem... -próbálkozott Stefan de nem tudta befejezni.
-Teszek arra szerinted mi van.
-Az Appalache hegysegbe mentek de ki tudja azóta már hol vannak.- mondta Elena.
Damon rögtön el tűnt. Stefan és Elena visszamentek a házba. Damon is ott volt. Éppen indulni készült.
-Veled megyek.- mondja Stefan.
-Én is .-mondta Elena.
-Nem. Te itt maradsz.- mondta ellent mondást nem tűrő hangon.
Rögtön el is indultak.
3 napig megállás nélkül gyalogoltunk, mire megláttam őket. Elindultam de Stefan megfogta a vállam.
-Nem mehetsz oda. Megölnek.
-Nem fogom hagyni, hogy Klaus tovább kínozza Camillat.
-Csak találjunk ki valamit. - javasolta Stefan.
Beleegyeztem és hátrébb léptem.
-Mi volt ez? - jött a kérdés távolból. Klaus hangja volt.
-Megnézem. -ez a hang... Camilla.
-Hagyd! Küldök egy hibridet és ő majd elintézi. Legyen az bárki.
Elő ugrottam a bokorból.
-Damon? Te mit keresel itt? Nem kéne itt lenned!!
-Érted jöttem. És veled is tavozok.-mondta határozottan.
-Ugyan. Annak is örülhetsz hogy még életben vagy. - mondta Klaus.
-Ja, majd meghálálom. Gyere Camilla menjünk.
-Nem lehet. De neked menned kell.-mondtam és hátat fordítottam neki.
-Hogy mi van? Már hogy ne jöhetnél?-Klausra nézett- Mivel fenyegetted meg? -kezdett egyre dühösebb lenni.
-Semmivel. Tettem neki egy ajánlatot amit elfogadott. Törődj bele.
Damon egy percig sem gondolkodott. Rá vetette magát Klausra. Mondanom sem kell, hogy nem volt jó ötlet. Klaus a földhöz szoritotta majd szó szerint megragadta a szívet. Stefan nem tűrte ezt a látványt, ezért az első fadarabbal ami a kezébe került neki indult Klausnak. De mielőtt eljutott volna odáig, hogy leszúrja egy hibrid falka állta útját. Lefegyverezték és ő is a földön volt.
-Befejeznétek??? -kérdeztem. - Stefan és Damon elmennek mi meg megyünk tovább. -Mi van?- kérdezte Damon.
-Menjetek el!-mondtam és Klausra néztem- Jössz?
Felállt Damon mellől és elindult.
-Komolyan képes vagy vele menni? Simán kinyírhatnád! Erősebb vagy nála! - háborodott fel Damon.
-Hagyd Damon. - mondta Stefan. Tudja miről van szó.
-Hogy mondhatod hogy hagyjam?
-Igazad lehet. Simán megölhetném. De nem fogom. -mondtam és Klaus után mentem.
Stefannak sikerült meggyőznie Damont. Vissza fordultak.
Untam már az egészet de nem mehettem el.
Egy újabb falka vérfarkas állt előttem és arra várt hogy megihassák a vérem. Bizar teremtmények a farkasok. Miután emberi vérré varázsoltam a vámpír vérem odaadtam nekik.
-Végeztünk. Van elég hibridem. - mondta Klaus.
-Nagyszerű akkor mehetünk. -mondtam boldogan. Bár nem tudom mire volt jó pár órája össze verekedni Damonnel de ő tudja. Elindultam vissza Mystic Falls felé. Örültem, hogy végre újra láthatom a többieket. Bár mikor visszatértem ők kevésbé voltak feldobva.
-Sziasztok! - léptem be a Salvatore házba. A fiúk épp beszélgettek. -Zavarok?
-Igen! - vágta rá Damon és lement a pincébe.
-Tényleg nem jókor jöttél- mondta Stefan.
-Miért mi történt? - kerdeztem.
-Semmi. Távoznál légyszíves? Köszönöm! - Stefan is elment a pincébe. Nem tudom miből gondolják azt, hogy elmegyek. Lementem utánuk. Kíváncsi lettem.
-Nem mondtam, hogy menjen el? - mondta kissé idegesen Stefan.
-De, de kíváncsi lettem mi az ami ennyire titkos.
-Micsoda meglepetés. - jött egy hang. A hang egy szobából jött. Nem is szoba, inkább olyan mint egy börtön cellája.
-Ki van bent? - kérdeztem. Ismerős volt a hang, de nem jutott eszembe kié lehet.
-Senki! Menj innen! - Damon elkezdett a lépcső felé lökdösni.
-Elena vagyok! Segíts!! - ordította. Mikor felértünk az emeletre Damon felé fordultam.
-Miért van Elena bezárva?
-SEMMI KÖZÖD HOZZÁ!
-Oké. Nyugi. Csak kérdeztem. Megyek is.
Elindultam az ajtó felé, de mielőtt kimentek volna rajta meg vissza fordultam.
-Mi van velünk? - kérdeztem és elmentem. Időt kell neki hagynom. Leléptem és itt hagytam. Megérteném, ha szakítani akarna. Klaus háza felé vettem az irányt. Valahol lakom kell, neki meg nagy háza van. Nem laknak túl messze a várostól. Mikor beléptem az ajtón, egy lánnyal beszélgetett. Nem akartam hallgatózni, de hallottam hogy miről beszéltek.
-Terhes vagyok. A te gyermekedet varom-mondta a lány.
-Wow. - nem akartam feltűnő lenni, de meglepett a dolog.
-Te mióta vagy itt? - kérdezte Klaus.
-Most jöttem. Neked gyereked lesz? - tény és való, hogy már van egy. Én. De nem igazán jött össze neki.
-Tudod már van egy. De mivel nem tudtam róla...
-Igen tudom.
-Ti miről beszéltek? És te ki vagy? - kerdezte a lány aki egészen eddig csendben figyelt.
-Oh.. Bocsi. A nevem Camilla és Klaus lánya vagyok. Nagyon örvendek.
-Oh. Szia Haley vagyok. Klaus barátnője. És a gyermekét várom.
-Igen ezt hallottam. Nagyon örültem.
Elindultem fel az emeletre.
-Te merre mész? - kerdezte Klaus.
-Fel. Itt fogok lakni.
Találtam egy egész jó szobát. Semmi cuccom nincs. Holnap beszerzek pár új ruhát. És beszélnem kell Damonnel.
ESTÁS LEYENDO
Vampírnaplók - Egy Más Világ
Fanfic"Camilla vagyok 17 éve és San Francisco-ban élek a nevelő szüleimmel. A belegyezésükkel elutaztam, hogy megkeressem az igazi szüleimet. Volt egy papír amire fel volt írva egy cím, állítólag oda kéne elmennem. Repülőre szálltam és elindultam Mystic F...