Kdo je Tess?

10 0 0
                                    

To jsem já.

Ahoj já se jmenuji se Tess a tohle, co vám budu psát to je můj život. 

Můj život začal , když jsme se narodila mamce a taťkovi jako každý z nás. A jak jsem pomalu rostla, tak jsem byla starší a starší a po 4 letech se narodil bracha. A ta jsme rostli až jsme vyrostli do tohoto věku v jaký jsme dneska. Mě je dneska už  17 let. A moc ráda vzpomínám na dětství bylo moc krásné a stále pokračuje . I když je mi 17 let ještě si musíme umět užívat dokuť můžeme . Pak na to budeme moc rádi vzpomínat . I teďka když vidím nějaký dětský hřiště ihned tam jdu. Vím, že je to asi trapný ,ale já se za to nestydím. Můj život je takový jaký je. Teďka se převážně věnuji sportu , který hraju už skoro 10 let. 

V roce 2015 se narodilo překrásné stvoření , které se jmenuje Rozárky. Je moje zlatíčko ! Je to pes! Moje všechno. Jsem moc ráda za ni. Někdy se mi sní nechce ven pravda. Ano někdy jsem líná. Kdo není líný? Už to je dva roky, co je v naší rodině. Je stejně tvrdohlavá jako já. V tom jsme úplně stejný. Víte co je nejhorší? Když od ní odjíždím vždycky se mi chce brečet.  Ale jak pak přijedu , tak mě tak krásně přivítá. Pak chodí  pořád za mnou, abych jí zas neodjela. Nikdy bych jí nevyměnila ani za toho nejchytřejšího psa na světě.

Tak to byl krátký souhrn Teďka se už rozepíšu .  A Jdeme na to!

Nevím , jak vy ale mě už se od malička ptají na budoucnost. Jaká bude tvoje budoucnost? I do teďka se mě ptají Jaká bude tvoje budoucnost? No jaká? To bych taky ráda věděla .Co budeš dělat po STŘEDNÍ?(budu ráda když jí dodělám? ) Půjdeš na VYSOKOU? Každý z nás si představuje svoji budoucnost jinak . Někdo touží po rodině ,někdo zas po kariéře. Pořád mi říkají za rok ti bude 18 let to už musíš vědět, co budeš chtít dělat v budoucnosti. Proč se na to pořád někdo ptá? Je to děs!  Když se zeptáte někoho na tuto otázku taky vám neodpoví rovnou taky nad tím zamyslí. Já mám trochu jasno, co chci v budoucnosti mít. Rozhodně bych chtěla dostudovat! A taky cestovat? Tak či tak, nikdo přesně neví , co ho vlastně čeká. Budoucnost je může změnit. Už odjakživa se člověk pokouší dozvědět, co se stane za týden , co za měsíc a co cca za 20 let.  My lidé si představujeme svou budoucnost jako něco tajemného a krásného, sní o různých věcech a představujeme si , jaké množství nám život  může  přinést.


Kdo je Tess?Kde žijí příběhy. Začni objevovat