4.Bölüm; "Stalk"

5.7K 235 53
                                    

Multimedia'da benim kitap için öylesine yaptığım bir çalışma var.

İYİ OKUMALAR

Anonim'in attığı mesaj ile sinirle ekrana bakmaya devam ettim. Neymiş sinirlenince daha güzel oluyormuşum. Sanane benim güzelliğimden kimliği belirsiz anonim bozuntusu.

Sinirle wifimi kapattım ve telefonumu şarja taktım. Neyse ki yarın cuma günüydü.
------------------

Çalan alarmım ile yataktan kalktım. Saat henüz 06;05 di. Evet tam olarak sabahın altısıydı.
Hazırlanmam için bir saatim vardı. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra bilekte biten bordo botlarımı aldım ve ayağıma geçirdim. Makyaj masama oturdum ve saçımı taradım. Saçlarımı ikiye ayırdıktan sonra topuz yaptım ve beyaz fiyonklu tokam ile bağladım. Sabit kalması için her iki tarafa da tel toka taktım ve çantamı alıp aşağıya indim. Telefonumdan saate baktığım da 06;54 olduğunu görmüştüm. Dersimiz yedi buçukta başladığına göre otuz altı dakikam vardı. Kot ceketimi giyip çantamı sırtıma taktıktan sonra Derinler'e gittim. Derin'e kapıda beklediğim ile ilgili mesaj attıktan beş dakika sonra Derin gelmişti.

Taksiye bindik ve okulun adresini verdik. Okula geldiğimizde hızla ücreti ödeyip taksiden indik. İkinci katta olan sınıfımıza girip sıralarımıza oturduğumuzda derin bir nefes verdik. Normalde 08:30 başlayan dersimiz bugün bir saat geriye alınmıştı çünkü öğretmenler toplantısından önce bir ders fazla işlemeleri gerekiyormuş. Ve şansa bakın ki bizde o ders okuma dersi. Geçen sene müdürümüzün aniden verdiği karar ile her hafta okuma dersi yapıyorduk. Bu derste öğretmenler kafasını dinliyor biz öğrenciler ise kitap okuyorduk. Gerçi çoğü öğrenci gerçek bir şekilde okumuyorlardı ama bu benim umrumda değildi. Sınıfa giren matematik öğretmeni ile sıkıntı ile bakışlarımı Derin'e çevirdim. O da şimdiden sıkılmışa benziyordu.

Buğlem; Meden ölmeyi unutmuş matematik hocası giriyor dersimize? Keşke bunu değiştirebilsek. Mesela yeni atanmış bizim kafada bayan bir hoca çok iyi olurdu.

Anonim; Bu şikayetini anlıyorum fakat neden bana söylüyorsun bunu?

Buğlem; Hep sen bana mesaj atıyorsun. Farklılık olsun istedim. Ya da dersin sıkıcılığına sıkılıp uyuyan Derin'den de sıkılmış olabilirim.

Buğlem; Bana neden mesaj atıyorsun anonim? Kimsin sen?

Anonim; Kim olduğumu şimdilik söyleyemem. Ama zamanı gelince emin ol ki öğreneceksin.

Buğlem; Sence zamanının gelmesini ben ne kadar umursuyor olabilirim? Kısaca söylemem gerekirse hiç umursamıyorum ve seni sen kendini bana tanıtmadan önce bulacağım.

Anonim; Nasıl olacakmış o Buğlem hanım?

Buğlem; Ben ilk okul ögretmenimi annemin 7 sene önceki komşusunun ölen eşinin ikizi olduğunu bulan kızım. Seni mi bulamayacağım sanıyorsun anonim?

Buğlem; Stalk herseyi çözer. Bunu bilmen gerekiyor anonim.

'Anonim' kişisini engellediniz.

Bölüm nasıldı? Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Sizleri seviyorumm ♥♥♥♥♥

Bugün bir- iki bölüm daha gelebilir.

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin