Ma numesc Lavinia Mihaela si locuiesc intr-un grandios oras din Romania , printre putinele existente . Prieteni imi spun Miha ca sa nu fiu confundata cu prietena mea cea mai buna , Lavinia . Lavinia este cea mai buna prietena a mea , are parul castaniu , privire sireata si un zambet de milioane . Ea inseamna totul pentru mine , este sora pe care eu nu am avut-o . Mereu m-am putut baza pe ea , niciodata nu m-a lasat singura la nevoie . Mi-amintesc perfect si acum , momentul acela cand eram mici si ne gandeam cat de frumos va fi cand vom creste , mai tarziu am realizat ca era mai bine sa ramanem copii .
Totul incepe intr-o minunata zi de inceput de luna mai . Vremea era atat de tentanta incat sa nu iesim afara , incat nu am rezistat tentatiei .Ne-am adunat mai multi prieteni , " o gasca de pusti nebuni ce nu stateau locului " .Faceam diverse glume , spuneam bancuri , ne intreceam in cine le are pe cele mai multe - o zi obisnuita alaturi de prieteni .
De dupa masinile arcate in fata scarii de bloc , unde am copilarit si este foarte aproape de casele noastre , pe unde petrecem mai mereu timpul , se zareste un cap brunet de baiat : era Mihai , verisorul cele mai bune prietene ale mele , Lavinia . A sosit in vizita pe la noi , pe unde ne facem noi veacul de mici copii, el stand ceva mai departe .Ne saluta pe toti , dupa care intra in vorba cu noi .
Ne cunoastem de o lunga perioada de timp prin intermediul Laviniei . Nu prea il aveam la inima , imi era antipatic . Se pare ca nu ne intelegeam tocmai bine , mai mereu purtam discutii in contradictoriu . Niciunul dintre noi nu ceda presiunii . Da , putem spune ca eram amandoi foarte orgoliosi .
Mihai era in acelasi liceu cu noi , fix langa clasa mea . La scoala era baiatul acel , cu note mari care parea mai fraier in fata celolalti .
Am inceput sa petrecem cat mai mult timp impreuna si gasem mii de subiecte comune pe care inainte nu le stiam . Era o companie excelenta . Nu te puteai plictisi cu el , iti oferea acea protectie de care orice fata are nevoie .
Dupa un timp , petrecut impreuna , toti credeau ca exista ceva intre noi ( si acum cred asta ) , insa nnoi nici un aprobam , nici nu negam . Cel putin ma pot mandri cu statutul ca eram frumosi impreuna .
Intr-o seara , am stat si am analizat mai bine situatia . Ma gandeam : " daca incep sa-l plac sau daca el nu ma place " , mii de ganduri puneau presiune pe mine . A doua zi , Lavinia era ferm convinsa ca incepe sa aiba sentimente fata de mine . La cele spuse , eu am ramas fara grai , parca nu mai puteam vorbi , parca nu stiam nici un cuvant sa pot forma o fraza .
In seara aceea , nici acum dupa atata timp nu pot sa o uit mi-am dat seama ca eu il plac . Tin minte totul exact : stateam turceste in pat , cu buza umflata , era 12 mai , ora 21:57 .Ei bine , abia cum incepe cu adevarat povestea mea . Toata aceasta poveste m-a marcat ani la rand. Sper sa va placa , oricum eu contiuu sa scriu , fiind singura modalitate in care pot sa ma exprim liber . Poate ca nu sunt nu maestru , insa sunt abia la inceput , mai am multe povestit .
100% REAL
CITEȘTI
Si maine e o zi
RomanceSi maine e o zi , o zi in care trebuie sa speri , sa lupti pentru ceea ce iti doresti cu adevarat , sa ridici fruntea sus si sa treci peste . Sa ai putearea de a spune " Asa a fost sa fie ! " . Sa calci orgolii in picioare , doar pentru a invinge...