Le voci

315 21 10
                                    

Dhoma e zymte ku gjendesha mbizoterohej nga ulerimat therese ne koken time dhe agonine ne te cilen gjendej trupi im.

Qendroja e paralizuar, shtrire ne krevat ,e lidhur me tuba dhe mendja nuk i pergjigjej asnje komande.

Zera te cuditshem vinin ne veshet e mi.

Jo!

Ishin brenda kokes sime.

Cfare dreqin kishte...

Bella,mos! 

Koka me dhembi nga ky ze!Sikur nje thike kaloi mespermes kokes dhe ajo ishte gati te shperthente.

Fabrizio!Ishte i vetmi qe me therriste keshtu.

Fabrizio?!

Fytin e kisha te thare.Hapa gojen te flisja por nuk mundesha.

Syte mu mbushen me lot.

Cfare kishte ndodhur?!

Ba!

Ma!

Mos!

Nje therje e fuqishme me kaloi ne koke.

Doja te flisja.Por nuk mund ta gjeja zerin.

Ina!Ina zgjohu hapi syte! Hiqe Leon ketej!

Eiden!

Leo!

Ku ishin te gjithe?

Ngadale fillova te hiqja tubat ku isha lidhur.

Erresira po me vriste syte.

Me duart qe me dridheshin hoqa tubin e oksigjenit dhe ne ate moment m'u duk sikur mushkrite moren flake.

Fillova te dihasja dhe te kerkoja oksigjenin ne dhome.

Dhoma s'kishte oksigjen.Kishte mbaruar.

Ku jam keshtu?

U ngrita nga krevati,por kembet s'me mbanin dot dhe me force rashe ne dysheme ,duke perplasur koken fort pas kembes se krevatit.

Doja te qaja,por nuk mundesha.Gjithe lotet me ishin thare.Zvarrita veten te dera dhe duke u kacavjerre arrita te qendroja ne dy kembe,qe s'dukeshin edhe aq te besueshme ne keto momente.

E gjithe trupi me digjte!

Pse jam ketu?

Doreza e deres kerciti paksa  dhe drita qe erdhi nga pertej saj me beri te ndaloj per nje sekond.

Bosh!

Korridori i spitalit ishte bosh.

Eca me ngadale neper korridor ndersa ndieja qe trupi vazhdonte te me digjte.

Pse vinte era tym?!

Mushkrite filluan te me digjnin perseri dhe nje kolle e forte me zuri.Banja ishte atje afer.Duke u kollitur hapa cezmen dhe mbusha duart me uje,por..

Duart e mia!

Ishin te rrudhura!

Cfare eshte kjo?

Gjithandej!

I gjithe krahu i majte.

Ngrita bluzen.....ana ime e majte ishte e gjitha e rrudhur.

Kembet e mia!E dija qe perball meje ishte nje pasqyre.

Mos ndoshta jam ne nje film fantastiko shkencor,apo jam plakur parakohe.

Mbylla syte.

Ngrita koken me kujdes.

Dhe syte fillova ti hapja avash avash.

Beautiful LiarsWhere stories live. Discover now