Mihai a plecat . Ma simteam total pierduta , fara nici un fel de protectie . Singurul lucru care mai ma linistea si ma facea sa zambesc era faptul ca mereu ma suna si se intersa de ceea ce fac ey . Vorbeam ore in sir , uitam de tot .Dupa ce terminam de vorbit , ma lua un sentiment de dor ne de nedescris , simteam ca mor .
- Trebuie sa merg mai departe , se va intoarce . Va trece repede timpul , vei vedea . Voi fi alaturi de el in aceste momente si stiu ca si el e alaturi de mine , acum . imi spuneam singura , uitandu-ma in oglina , ma incurajam singura .
Din linistea inmormantala in care ma aflam , aud telefonul sunand . Mihai nu avea cum sa fie pentru ca tocmai teriminasem de vorbit cu el , Lavinia , nu cred . Ma uit lung la la telefon si ma gandesc sa raspuns . Era Diana :
- De ce trebuie sa plece ? nici macar nu m-a anuntat ! Sti ca mi-e dor de el . Cum sa fac sa vorbesc cu el ? spunea ea repezita , imediat cum i-am raspuns la telefon .
- Diana , stai calma ! Ia-ma usor ! .. Dar oare lui ii e ?raspuns eu , vizibil geloasa .
- Stiu ca e al tau . Eu sincer nu vreau sa va despart , doar ca nu pot sta departe de el . Nimic mai mult ! - Daca tu " nu vrei sa ne desparti " , atunci accepta ca ai pierdut . Cedeaza !
- Niciodata ! Speranta moare ultima !
In momentele acela , o gelozie emorma crestea in mine . Nu puteam sa cred ca e prietena mea , o persoana ca aceasta . Imi reprosam singura unele lucruri precum " Cum am putut ave aincredere in ea ? " sau " Ce prieteni mi-am ales si eu .. numai unul si unul , parca alesi dupa spranceana ! " Atunci , dorinta de a ma razbuna incoltise in mintea mea . Nu stiam cum sa fac asta , insa stiam ca asta vreau .
Trebuind sa merg la mama la birou cu niste dosare , ma intalnesc intamplator cu Cristi , un bun prieten comun al meu si al lui Mihai . Era destul de agitat :
- Buna , Cristi ! Ce te aduce pe aici ? il intreb eu politicoasa .
- Buna ! am aflat ca vi la firma la mama ta si am venit sa te caut . spune el putin speriat , deis nu intelegeam de ce .
- Ce s-a intamplat ? spun eu cu ochii mari .
- Mihai , te minte ! Nu e la bunicii lui din Navodari , ci la matusa sa . imi explica el foarte sigur pe el .
- Nu , nu are cum ! Nu te cred ! adaug eu cu privirea in jos si negand din cap .
- Ba da ! Crede-ma ! A fost fratele meu la cineva in zona aceea si l-a vazut !
- Nu are cum , mi-ar fi spus !
- Dar se pare ca a omis sa afli ! Mai bine il intrebi tu sa vezi ce iti spune .
Dupa o discutie mai delicata ,intru in biroul mamei . Eram bulversata , ma uitam perduta in incaparea imensa . Parca nu mai recunosteam pe nimeni , toti mi se pareau niste straini . nu mai stiam nimic . Nici mama unde e 1 Nici pe subalternele ei nu nu mai stiam cum le cheama . Absolut nimic ! Soseste mama . Wow , acum observ ii seman izbitor la mers . Ambele facem " senzatie " cand intram intr-o incapare . Ma intreba ce am , ce s-a intamplat , insa nu am apucat sa-i spun nimic . I-am lasat dosarele pe birou , dupa care am plecat fara sa spun nici un cuvant .
Urc si la tata in birou . El este capul familiei . Intodeauna are cele mai bune ideei . Tot el este directorul mai multor firme , printre care si cea mai importanta - o firma de turism , care are posibilitatea de a calatori in fiecare colt al lumii . Se pare ca eu ii voi lua locul , dupa ce el se va retrage . Fratele meu , nefiind pasionat de afaceri . incerc sa maschez un zambet fals , se pare ca imi iese . Par credibila . Discut putin cu el dupa care ma intorc acasa .
Scuzati-mi greseliile . Astept comentarii de tot felul . Salutari tuturor <3 !
CITEȘTI
Si maine e o zi
RomansSi maine e o zi , o zi in care trebuie sa speri , sa lupti pentru ceea ce iti doresti cu adevarat , sa ridici fruntea sus si sa treci peste . Sa ai putearea de a spune " Asa a fost sa fie ! " . Sa calci orgolii in picioare , doar pentru a invinge...