Astăzi,astăzi o să fiu eu.Nu o să fie acele zile în care eu mă închin în fața tuturor pentru a mă face plăcut, pentru a face o prestație bună, pentru a încerca să îmi fac prietenii, pentru a încerca să mint şi pentru a încerca să nu fiu eu.
Mă numesc Klaus,am 16 ani, 16 ani în care am învățat adevărata diferență dintre bine şi rău, ştii ce încerc să spun? Sunt genul ăla de tip,tipul ăla care nu are nevoie de ore pentru a se apropia de o persoană, îmi ajung câteva secunde şi privirea omului.
În această "carte" totul este legat de mine şi de viața mea personală.Am avut un trecut urât, dar nu atât de aspru încât să nu îl pot înfrunta.Am un mic secret, adică nu e un secret e o realitate pe care nu o pot împărtăsi cu anumite persoane din cauza răutăți şi prostiei. Da, sunt gay. Wow! Pe bune?Eww!
Dacă unele persoane ar gândi poate că viața ar fii puțin , hmm..deschisă mintal?!
Mi-ar place ca toate aceste persoane care sunt în stare să judece,să aibă un copil cu o orientare sexuală diferită față de eii,adică nu aş dorii aşa ceva nimănui, să fim serioşi..cine şi-ar dori să se nască într-o familie homofobă?NIMENI.
E păcat că nu toți oamenii realizează că suntem în secolul 21. Cum era vorba aia? "Toți oamenii sunt egali", serios? Sunt egali până când zăresc pe stradă un cuplu de două ființe care au un sex comun şi începe distracția, batjocura, hărțuirea şi nedreptatea față de oamenii. Trist e faptul că noi,ciudățeniile, nu ne putem exprima liber,nu putem să ne afişăm, nu putem să fim noi înşine. De ce?! Pentru că ne e frică, ne e frică de "oamenii".
Vă dați seama cum am ajuns? Să ne fie frică de noi şi de ceea ce suntem. Singura chestie pozitivă e că rareori găsești persoane care te înțeleg, persoane care înțeleg că nu tu ai vrut să te naşti aşa, persoane care înțeleg că şi un om ca mine sau ca tine ori altcineva care are o orientare sexuală diferită, trăiește cu un scop, scopul de a înfrunta "oamenii" pe care îi considerați normali.
Atâta scandal doar pentru că mie îmi place altceva față de tine. Când e un bețiv la volan care omoară un om din pură prostie oare de ce nu se face atât scandal? S-au când o femeie este bătută crunt, violată şi îi este călcată dreptatea? De ce? Asta înseamnă normalitate? Asta înseamnă să fii om?
Uneori îmi e ruşine cu țara mea, dar îmi aduc aminte că sunt acele persoane care se zbat şi încearcă să iasă la suprafață. Persoanele alea care ştiu ce înseamnă o "luptă" şi aici nu mă refer doar la comunitatea LGBT, mă refer în general,la toți oamenii care pot şi încearcă. Pe ăştia să îi numiți oamenii , nu pe cei care judecă fără să cunoască trecutul şi prezentul.
Să ştii că şi eu mi-am dorit să fiu ceva pur, să fiu om "normal" , am încercat, dar totul a fost un eşec. Am început să mă obişnuiesc cu realitatea şi să accept ceea ce sunt, un om. Poate că, peste câțiva ani, lumea o să fie altcumva şi o să înțeleagă că, toți suntem la fel. NORMALI.
Mă apreciez total pe mine, mă apreciez că am reuşit să duc atât, mă apreciez că am ajuns să văd lumea cu "ochii deschişi" , mă apreciez că lupt în continuare. Asta ar trebui să faci şi tu, omule. Să fii mândru de ce eşti, niciodată să nu ții capul în jos , atunci o să fii prada tuturor , ține-l în sus , indiferent de situație. Fii fericit că eşti sănătos, fii fericit că gândești,fii fericit că eşti un simplu om.
Să nu te laşi niciodată, mereu să gândești că există o speranță, eu aşa am făcut. Am luptat,am învins şi am obțin. Ce am obținut? Fericirea. Deşi, lupta mea încă are un drum lung, ea continuă, o să continue mult de acum.
CITEȘTI
Acel prieten.🐱
Teen Fiction"-Ne-am iubit până când oamenii şi răutatea au transformat simpla artă pe care o ştiam "iubirea", în ură."