6 yıl önce eşinden HIV virüsü kapan kadın, boşandıktan sonra tanıştığı erkek arkadaşıyla 3.5 yıldır tutkulu bir aşk yaşıyor. "Bilinçli olunursa virüs tehlikesiz" diyen çift, aynı yatağa giriyor, aynı bardaktan su içiyor
Kadın, "Adımı Sevgi Yılmaz olarak yazın" diyor sessizce... 6 yıl önce eşinden AIDS hastalığına neden olan HI virüsü (HIV) kapmış çünkü. Hikâyenin diğer kahramanı ise Sevgi'nin erkek arkadaşı. 3.5 yıldır büyük bir aşk yaşıyorlar. Onlar, HIV'in bilinçli davranıldıktan sonra hastalığa yakalanmamış kişiler için tehlike yaratmayacağının belki de en güzel örneği. Aynı yatağa giriyorlar, aynı bardaktan su içiyorlar. Sağlık görevlisi olarak çalışan erkek arkadaşı, "Korkmuyorum" diyor ve ekliyor: "Onunla bir ömür paylaşacağım. Bir de oğlumuz olsun." Peki siz HIV taşıyan bir kişi ile korkmadan birlikte olur muydunuz? İşte 1 Aralık Dünya AIDS Günü'nün ertesinde herkese örnek olacak bir aşk hikâyesi... Boğazında çıkan yaralar, akciğerinde oluşan iltihap ve bir yılda kaybettiği 16 kilonun ardından kendisine 2005'te HIV pozitif tanısı konulan Sevgi Yılmaz, o gün hissettiklerini "Büyük bir şok" sözleriyle anlattı. Virüsü eşinden kapan 35 yaşındaki Yılmaz, "Böyle bir şeyin başıma geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Yalnızca marjinal hayat yaşayan kişilerin bu hastalığa yakalanacaklarını düşünürdüm. Ben ise tek eşli bir ev kadınıydım. Dertlerim sıradan kadınlarınkilerle aynıydı. Akşam ne pişireceğimi düşünür, 'Ütü birikti' diye dertlenirdim. Meğer yanlış biliyormuşum" dedi. Hastalığını öğrenmeden önce eşinden başka nedenlerle boşanan Yılmaz, "Bilerek ve isteyerek bulaştırmadı. O da enfekte" diye anlattı. Yılmaz, 18 yaşındaki kızına ise gerçeği 4 yıl önce söylemiş.
1 Saatimi aldı nerdeyse beğenmişsinizdir inş <3