~9~

47 6 1
                                    

Bu savaşa ikimiz başladık büyük bir rakip olarak. Sevdiğimiz erkek ikimizlede konuşuyor ve bizi ölçüyordu. Ben bugün tamamen kaybettim. Buna sevin, ağla, çığlık at, havalara uç. Ben senin yerinde olsam sevinçten ağlardım. Ama şuna sevinebilirsin bu savaşta birçok kişi vardı en büyük rakibin bendim. Ben şimdi çıkmaz bir yola girdim ve burdan çıkmak imkansız. Sen artık onu canlı canlı görebilirsin ama ben onun fotoğraflarıyla yetincem. Sevdiğimi sadece tanrı bilir. İlk defa bu savaşı kaybediyorum ama onu mutlu edeceğinede inanıyorum. Lütfen onu iyi sev başkalarına bakma. O da bakmasın. O sevdi mi tam seviyor bunu herkese söylerim. Ona onu sevdiğini asla söylememezlik yapma. Gurur yapma utanma onun hoşuna gider. Eminim buna benim onu sevdiğim kadar kimse sevemeyecek fakat o bunu bilmiyor. Sinirlendirme onu sakın, kendine zarar verebilir. Ayrıca lütfen alkoldende uzak tut, kafası güzel olunca iyi durumda olmuyor. Haplardanda uzak tut. Hap atıyor arada. Soğuk havalarda gri bi tane hırka giyer. O onu sıcak tutmuyor biliyorum. Lütfen onu daha sıcak tutan bir şeyler giydir. Ve yağmurlu havalarda o mavi nike ayakkabısını giymesin. Fazla hızlı motor kullanmasın çünkü kaza yapabilir. Müsait olduğun zamanlar onu ara ve mutlu et. Çünkü hoşlanır bundanda. Fazla sıkma ve asla ondan utanma. O çok iyi biri. Ve sevdiğim adamın sevdiği kız, ben kaybettim. Sen kazandın.

TUMBLR YAZILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin