Derin bir nefes alıp önüme döndüm ve selam verdim .Hayley ona endişeyle bakan gözlerime karşılık gülümseyerek ayağa kalktı ve yanıma doğru ilerlemeye başladı . Daha fazla orda kalmaya dayanamayıp sahne arkasına geçtim . Stresten ve heyecandan elim ayağım titriyordu . Ya olmazsa?
''Mükemmeldin Renai , stüdyoda bile bu kadar iyi olduğunu hatırlamıyorum . Kesinlikle uzmanlığı alacaksın .''
Bir şey diyemiyordum . Ağrı kesici ve sakinleştiriciyi ağzıma attıktan sonra suyu kafama diktim . Üstümü değiştirmek için soyunma odasına geçtiğimde hala düşünüyordum .
Bu işe yıllarımı vermiştim ama hala sahnedeyken heyecanlanıyordum . Dansa annemin beni 4 yaşında baleye yazdırmasıyla başlamıştım . Erken gibi gelebilir ama komşumuz Olga'nın anneme bendeki 'doğal ışığı' gördüğünü söylemesiyle annemin beni şehirdeki en iyi dans stüdyosuna yazdırması bir olmuştu . Hiçbir şey anlamadan gösterilenleri yapıyordum ama sonradsn hoşuma gitmeye başlamıştı . Aldığım tepkilere bakılırsa bu işte baya iyiydim . Daha sonrada dansı hiç bırakmadım , adeta hayatımın merkezi olmuştu , hatta provalar ve yarışmalar yüzünden gidemediğim okuldan geri kalmayayım diye eve sayısız özel hoca gelmişti . İşte bu kadar üzülmemin sebebi de buydu , yıllarca bunun için çalışmıştım ve başaramayacağımdan korkuyordum . Eğer onaylanırsam buradaki heyet tarafından bırakın şehrin , dünyanın en iyi dans stüdyosunda uzmanlık eğitimi alıyordunuz ve danstakı en iyi diplomaya sahip oluyordunuz . Tek sorun okul Fransa'daydı ve ben Amsterdam'dan ayrılmak hiç mi hiç istemiyorum ..
Merhabağlaar ! :D ilk hikayemle karşınızdayım , aslında bu üçüncü oluyo ama diğer ikisini yayınlamaya pek şey edemedim :D bu hikayem tutarsa kesinlikle daha büyük zevkle yazmaya devam edeceğim ! Her neyse , eğer hoşunuza gittiyse bir sonraki bölümde görüşürüz ! :D