Eşime bu bütün olanları teker anlattım . "Sende bir gariplik vardı zaten . Kalk hadi doktora gidiyoruz. " Bende o an ki şaşkınlığımla beraber alınmış bir tavırla " Benim şizofren falan olduğumu sanıyorsun . Ne dediğinin farkındasın değil mi " Eşim haklı bir tavırla "Hem bana ne yaptığını bilmediğini söylüyorsun , başına ne olduğunu bilmediğini hiçbir şey hatırladığından bahsediyorsun ve doktora gitmeyeceğini açıklıyorsun . Ne yapmaya çalışıyorsun Merve "
Evden çıktık .Herkesin tuhaf bakışlarına maruz kalmıştım . Ama ben neden öyle baktıklarını biliyordum . Galiba ben kötü bir şey yaptım ve hatırlamıyorum . Galiba ....
Tatlı bir psikolog bana " Neyin var diye sordu durumu anlattım ve beni bilmediğim bir hastaneye sevk etti . AKIL HASTANESİNE . Sanırım çıldırcam .
Doktor eşime bir şeyler anlattı . Eşim "Saçmalamayı bırakın lütfen . Ne dediğinin farkında mısın sen "
Beni hücre gibi bir yere kapattılar cam vardı önümde .Ne yaptıklarını sordum cevap vermediler.
Yaklaşık bir saat geçti . Ve ben UYUDUM . Yani çoklu kişilik bozukluğu . Gözlerimin rengi siyaha dönüşmeye başlamıştı bile . "Siyah renk kötülüğü temsil eder . DİKKAT . " dedi .
Dirseğimle cama sertçe vuruyordu o kişilik . Cam kırılmadı ama dirseği patladı . Bir daha, bir daha, bir daha , hep aynı yer . Cam çatladı etraf çığlığa büründü . Herkes korktu . Ve bir hücreye de onlar sığındı . Ve cam kırıldı . Yanda duran acil durumlar için bulunan çekici aldı . Ve insanların içinde olduğu hücreyi kırdı . Yerde ki cam kırıklarını alarak uzman hemşirenin karnına batırdı .
Ve ben bene döndüm . Elimde ki cam kırığına baktım . Yerde ki hemşireyi gürdüm . Ve ağlayarak ellerim kanlı bir şekilde psikolog hanıma sarılmak ve ağlama istedim . Ellerim kanlı bir şekilde . Fakat izin vermedi . Koşarak 18 civarında güvenlik geldi .Fakat çok geçti . Olan oldu . Psikolog " Hemen tımanareye atın bunu hemen " Ben çok şaşırdım "Nee ben yapmadım yemin ederim " Psikolog hastalığını orada tespit edicem "
Gazetelerde ilk manşet benim , Ben . "Şizofren kız, hemşire A.S. Merve k. tarafından bıçaklandı . Koskocaman resmim var ya . Ben katil değilim , değilim . Ya da o ben değilim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoklu kişilik bozukluğu
ParanormalSabah kalktığımda ne zaman giydiğimi hatırlamadığım bir gömlek vardı üzerimde .Saat başı başka bir kişiliğe bürünüyor muşum. Eşimin anlattıklarını yapmamıştım ki ben . Ben uyuyordum . Elbisem uyandığımda sigara kokuyordu . İyide ne ben ne eşim sigar...